تور پرتغال (لیسبون و پورتو)

Portuguese Sunrise

رزرو تور

نگاه کلی تور پرتغال (لیسبون و پورتو)

تور لیسبون و پورتو با ورود به شهر دیدنی لیسبون آغاز می‌شود، جایی که دیدنی‌هایش شما را مسحور خواهد کرد. در این شهر می‌توانید از ساختمان تئاتر ملی، برج بلم، خیابان لیبرداد و دیگر جاذبه‌های خیره‌کننده آن بازدید کنید اما سفر به پرتغال بدون بازدید از شهر پورتو کامل نیست، پس به سمت میزبان بعدی خواهید رفت تا با دیدنی‌های دوست‌داشتنی‌اش نظیر دا بولسا، کلیسای جامع و ریبیرا شما را به وجد بیاورد. پس از ۷ شب اقامت در کشور پرتغال، با کوله‌باری از تجربه به سمت خانه رهسپار خواهید شد.


مقاصد:

لیسبون 4 شب
پورتو 3 شب

خدمات تور پرتغال (لیسبون و پورتو)

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی طبق برنامه تور

برنامه سفر تور پرتغال (لیسبون و پورتو)

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. در فرودگاه لیسبون، پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها از راهنما و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان در لیسبون لذت ببریم.

روز دوم:

صبح امروز از هتل خارج شده تا به همراه گروه و راهنمای محلی از مرکز شهر لیسبون، ميدان ماركوس د پومبال، خيابان ليبرداد، ميدان روسيو، طاق پيروزی آگوستو و خيابان آگوستو عبور خواهیم کرد، در ادامه نیز از صومعه جرونیموی مقدس نیز دیدن می‌کنیم. در پایان گشت فرصت آزاد در اختیار داریم تا پیش از بازگشت به هتل در ساحل زیبای شهر قدم بزنیم. بازدید از برج بلم، آسانسور سانتا ژوستا، پل ۲۵ آپریل و میدان رستاورادوریس را از قلم نیندازید.

روز سوم:

وقت آزاد امروز این فرصت را به ما می‌دهد تا به همراه گروه در یکی از برنامه‌های پیشنهادی راهنما شرکت کنیم. معمولاً برنامه بازدید از شهر سینترا از میراث جهانی یونسکو پیشنهاد می‌شود و می‌توانیم با معماری قرن نوزدهم اروپا از نزدیک آشنا شویم.

روز چهارم:

امروز در وقت آزادی که داریم، می‌توانیم از سایر جاذبه‌های لیسبون که در روز‌های قبل موفق به بازدید از آن‌ها نشده‌ایم، دیدن کنیم و یا سری به مراکز خرید لیسبون بزنیم. در پایان روز می‌توانیم در یکی از رستوران‌های لیسبون خودمان را به یک وعده غذای پرتغالی دعوت کنیم.

روز پنجم:

امروز صبح پس از تحویل اتاق‌ها به سمت پورتو حرکت خواهیم کرد. در مقصد بعدی بعد از استراحتی کوتاه به همراه راهنما گشتی کوتاه در اطراف هتل خواهیم داشت تا با زیبایی‌های شهر بیشتر آشنا شویم.

روز ششم:

امروز صبح در گشتی نیم‌روزه به بازدید از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر پورتو مانند قصر دا بولسا، برج کلریگوس، محله ریبیرا و کلیسای جامع پورتو می‌پردازیم. پس از پایان گشت، باقی روز را در اختیار داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما، نادیده‌های بیشتری از این شهر زیبا و تاریخی را ببینیم.

روز هفتم:

امروز نیز می‌توانیم از جاذبه‌هایی که روز‌های قبل موفق به بازدیدشان نشدیم مانند کاسادا موزیک، کتاب فروشی للو و ایرمائو، کلیسای سائو فرانسیسکو و ایستگاه قطار سائو بنتو دیدن کنیم. شب هنگام نیز می‌توانیم سری به رستوران‌ های پورتو بزنیم و یا برای خرید سوغات پرتغال در خیبان‌های شهر گردشی داشته باشیم.

روز هشتم:

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز از پورتو راهی تهران خواهیم شد. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نماییم، هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دیدگاه مسافران

0 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ