بهترین مراکز خرید پاریس که باید بشناسید!

یلدا نوبخت
  • یلدا نوبخت
  • 1403/7/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین مراکز خرید پاریس بهشت عاشقان خرید است؛ جایی که می توانید به روزترین و منحصربه فردترین کالاهای جهان را در زیباترین مراکز خرید بیابید.

تور اروپا

پاریس طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای یک تجربه خرید فوق‌العاده ارائه می‌دهد؛ از فروشگاه‌های تاریخی با قدمت چندین ساله تا مناطق خرید مدرن با بوتیک‌های مستقل، هر آن‌چه نیاز داشته باشید را می‌توانید پیدا کنید. چه به دنبال جدیدترین طرح‌های مد باشید و چه اشیاء منحصربه‌فرد، پاریس همه چیز را برای شما فراهم می‌آورد. خرید در پاریس یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های سفر به این شهر به شمار می‌آید. در سفر با تور پاریس می‌توانید در کنار نمایش‌های خیره‌کننده از کالاهای مختلف، از معماری زیبای فروشگاه‌ها لذت ببرید، غذاهای لذیذ را امتحان کنید و حتی از خدمات خرید شخصی بهره‌مند شوید. برای آشنایی بیشتر، نگاهی به بهترین مراکز خرید پاریس بیندازید.

بهترین مراکز خرید پاریس

۱. مرکز خرید گالری لافایت

مرکز خرید گالری لافایت (Galeries Lafayette Haussmann)، یک مقصد عالی برای علاقه‌مندان به مد، خریداران محصولات شیک و کسانی است که به دنبال اضافه‌کردن چیزی خاص به کمد لباس خود هستند. این فروشگاه لوکس در سال ۱۹۱۲ به‌عنوان «بازار لوکس» افتتاح شد و با نمایش‌ خیره‌کننده کالاهای لوکس و معماری زیبا به سبک هنر نو با یک گنبد شگفت‌انگیز، مشتریان را مبهوت خود کرد.

مرکز خرید گالری لافایت

در گالری لافایت، می‌توانید آخرین ترندهای خانه‌های مد پاریس را مرور کنید، نمایش‌های مد را تماشا کنید، از نمایشگاه‌های هنر معاصر لذت ببرید یا در رستوران روی بام از یک وعده غذایی خوشمزه بهره‌مند شوید. علاوه بر خرید مد روز و دکوراسیون خانه، اینجا مکانی برای خرید کتاب و سوغاتی‌، خوراکی‌های لذیذ و لوازم‌التحریر سفارشی نیز محسوب می‌شود. در گالری لافایت، تجربه‌ ویژه و بی‌نظیری را خواهید داشت. این فروشگاه بزرگ که در بلوار هاوسمن (Boulevard Haussmann) واقع شده، با مساحت بیش از ۷۵۰,۰۰۰ فوت مربع، شامل گزینه‌های متنوعی است. در طبقات دوم و سوم، مد مردانه و زنانه از برندهای معروف جهانی مانند آرمانی، لویی ویتون و کنزو عرضه می‌شود.

مرکز خرید گالری لافایت

در طبقه همکف و اول، بخش زیبایی با بهترین عطرها و لوازم آرایشی قرار دارد و در طبقه ششم، بخش کتاب‌ها و سوغاتی‌ها را خواهید یافت؛ جایی که می‌توانید جاکلیدی، لیوان و آهن‌رباهایی با طرح‌های معروف پاریس پیدا کنید. گالری لافایت با تنوع وسیع محصولات و خدمات، تجربه خریدی کامل و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌آورد. زمانی که از درهای گالری لافایت عبور می‌کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، گنبد خیره‌کننده‌ای به سبک آرت نوو (Art Nouveau) است که با صفحات شیشه‌ای رنگی و قاب فولادی تزئین شده است. شما می‌توانید از پیاده‌روی شیشه‌ای گلس‌واک (Glasswalk)، راهرویی به طول ۱۶متر که بالاتر از کف فروشگاه قرار دارد، به‌دقت به این گنبد نگاه کنید. در گالری لافایت، جدیدترین مدها در فشن‌شوهای شیک به نمایش گذاشته می‌شود. پس از خرید، می‌توانید در سالن زیبایی شنل از زیبایی دل‌پذیر لذت ببرید.

مرکز خرید گالری لافایت

۲. مرکز خرید وست فیلد له فور تامپ

مرکز خرید وست فیلد له فور تامپ (Westfield Les 4 Temps)، یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید در حومه غربی پاریس است. این مجتمع شیشه‌ای درخشان که در کنار طاق گرانده (Grande Arche)، در منطقه تجاری لا دیفنس (La Défense) واقع شده، در ۴ طبقه بنا شده است و نزدیک به ۲۵۰ فروشگاه و ۴۰ رستوران و غذاخوری دارد.

مرکز خرید وست فیلد له فور تامپ یکی از پر بازدیدترین مراکز خرید در منطقه پاریس است. این مجتمع علاوه بر فروشگاه‌های خرده‌فروشی که برندهای بین‌المللی و فرانسوی را ارائه می‌دهند، شامل یک سینمای بزرگ، یک هایپرمارکت سه‌‌طبقه و یک تراس فضای باز نیز می‌باشد. در طول سال، می‌توانید از رویدادهای ویژه‌ای مانند کنسرت‌ها و نمایش‌های آشپزی با سرآشپزهای ستاره‌دار میشلین لذت ببرید.

مرکز خرید وست فیلد لس فور تمپ

۳. مرکز خرید وست فیلد فروم د آل

مرکز خرید وست فیلد فروم د آل (Westfield Forum des Halles) یک مرکز خرید محبوب در پاریس بوده که روزانه پذیرای ۱۵۰,۰۰۰ بازدیدکننده است. این مجتمع مدرن در محل سابق بازار مرکزی مواد غذایی تازه به نام محله ل آل (Les Halles) قرار دارد که در سال ۱۹۷۱ تخریب شد و بیشتر به‌صورت زیرزمینی طراحی شده است. در این مرکز خرید مجموعه‌ای فوق‌العاده از مغازه‌های مختلف وجود دارد که شامل برندهای فرانسوی و بین‌المللی شناخته‌شده و همچنین بوتیک‌های مستقل است. این فروشگاه‌ها همه‌چیز از پوشاک تا محصولات بهداشتی و زیبایی را ارائه می‌دهند.

مرکز خرید وست فیلد فروم د هالس

دسترسی به این مرکز خرید از طریق خطوط مترو، (RER) قطارهای حومه‌ای و اتوبوس‌های مختلف بسیار راحت است. مرکز خرید وست فیلد فروم د آل با طراحی مدرن، موقعیت مرکزی و مجموعه‌ای گسترده از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی، به یکی از مراکز خرید اصلی و جذاب پاریس تبدیل شده است.

مرکز خرید وست فیلد فروم د هالس

۴. مرکز تجاری سنت لازار

مرکز تجاری سنت لازار (Centre Commercial Saint-Lazare) واقع در ایستگاه راه‌آهن Saint-Lazare در منطقه ۸ پاریس، یکی از مراکز خرید برجسته و مدرن این شهر است که به‌دلیل موقعیت مرکزی و دسترسی عالی خود، مقصدی محبوب برای خرید و تفریح به شمار می‌رود. این مرکز خرید با طراحی مدرن و بازسازی‌های اخیر، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بین‌المللی و محلی، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و امکانات ویژه‌ای مانند سینما و پارکینگ را ارائه می‌دهد.

مرکز تجاری سنت لازار

به‌عنوان یک فضای خرید و تفریحی کاربردی، مرکز تجاری سنت لازار تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را برای ساکنان و گردشگران پاریس فراهم می‌کند. در مرکز تجاری سنت لازار حدود ۸۰ بوتیک مختلف به همراه چندین رستوران و غذاخوری وجود دارد. شما می‌توانید انواع کالاها از جمله کفش، عینک آفتابی، و غذاهای متنوع را در اینجا پیدا کنید. این مرکز خرید با مساحتی حدود ۱۰هزار متر مربع و در سه طبقه طراحی شده است؛ به‌گونه‌ای که برای مسافران و خریداران مناسب باشد.

مرکز تجاری سنت لازار

۵. دهکده برسی

دهکده برسی (Village de Bercy) مکانی جذاب و تاریخی برای خرید است که در بازار قرن نوزدهمی واقع شده است. این بازار با انبارهای سنگی سفید، حیاط‌های سنگفرش و تراس‌های زیبا، فضایی منحصربه‌فرد و دل‌پذیر برای خرید به ارمغان می‌آورد. این دهکده در منطقه دوازدهم پاریس، با طراحی باز و فضای راحت، ایده‌آل برای گشت و گذار در بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها در اوقات فراغت شماست.

دهکده برسی

دهکده برسی تنها به خرید محدود نمی‌شود؛ بلکه شامل رستوران‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های متنوعی در فضای ۲۶ هزار متر مربعی خود است. در اینجا می‌توانید به خرده‌فروشانی با برندهای شناخته‌شده و فروشگاه‌های خاصی که اقلام ویژه‌ای ارائه می‌دهند، سر بزنید. همچنین، رویدادهای سرگرم‌کننده‌ای مانند کنسرت‌های تابستانی و نمایشگاه‌های عکس، خانه سینما، بار کارائوکه، مرکز صخره‌نوردی و موزه علم نیز در این مجموعه وجود دارد.

دهکده برسی

۶. مرکز خرید آئروویل

مرکز خرید آئروویل (Aéroville) به‌ویژه برای خریداران دوست‌دار محیط زیست جذاب است؛ زیرا انرژی آن از منابع انرژی زمین‌گرمایی تأمین می‌شود. این مرکز خرید و غذاخوری مدرن و تک‌طبقه که در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل پاریس واقع شده، با مساحتی معادل ۸۴هزار متر مربع، شامل ۲۰۰ فروشگاه، رستوران و یک سینمای چندگانه است. از زمان افتتاحش در سال ۲۰۱۳، مرکز خرید آئروویل توانسته است توجه مردم محلی و بازدیدکنندگان را جلب کند. این مرکز شامل برندهای معروف در زمینه‌های مد، زیبایی، تناسب اندام و غذاخوری‌های متنوع است. همچنین، امکاناتی مانند فضای مخصوص کودکان و یک سوپرمارکت برای راحتی بازدیدکنندگان فراهم شده است.

مرکز خرید آئروویل

۷. مرکز خرید ایتالیه دوس

مرکز خرید ایتالیه دوس (Italie Deux)، با مجموعه‌ای شامل ۱۴۰ فروشگاه و ۵۰ مرکز غذاخوری، برای علاقه‌مندان به خرید جذابیت زیادی دارد. این مرکز مدرن که در منطقه سیزدهم پاریس و در نزدیکی میدان ایتالیا واقع شده است، مکانی دل‌پذیر برای گذراندن چند ساعت است. در مرکز خرید ایتالیه دوس، علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب فرانسوی، می‌توانید برندهای جهانی را نیز بیابید. این مرکز خرید در ۳ طبقه خود انواع مختلف محصولات را ارائه می‌دهد؛ از لباس و ابزارهای پیشرفته گرفته تا دکوراسیون خانه. همچنین، چندین کافه و شیرینی‌فروشی، به همراه فودکورت، مکان‌های مناسبی برای استراحت و خوردن قهوه لاته یا ناهار هستند.

 مرکز خرید ایتالیه دوس

۸. مرکز خرید کاروسل دو لوور

مرکز خرید کاروسل دو لوور (Carrousel du Louvre)، مکانی ایده‌آل برای خرید در کنار جاذبه‌های معروف خود، موزه لوور و میدان کاروسل است. این مرکز خرید زیرزمینی که در منطقه ۱ پاریس واقع شده، به‌راحتی از پیرامید شیشه‌ای دو لوور (Glass Pyramide du Louvre) قابل مشاهده است. در مرکز خرید کاروسل دو لوور شما می‌توانید انواع مختلفی از کالاها از جمله هدایا، لباس‌های مد روز و شکلات‌های خوشمزه پیدا کنید. همچنین، این مرکز خرید میزبان بیش از دوازده غذاخوری است که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. در طول سال، مرکز خرید کاروسل دو لوور نمایشگاه‌هایی از جمله نمایشگاه سالانه عکس پاریس را برگزار می‌کند. ممکن است نورگیر معروف این مرکز خرید را از فیلم «رمز داوینچی» بشناسید.

مرکز خرید کاروسل دو لوور

۹. مرکز خرید سو وست

مرکز خرید سو وست (So Ouest)، با فضای داخلی شیک که شامل کف‌های مرمری و نرده‌های چرمی است، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های برندهای محلی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد. این مرکز خرید لوکس در لوالو-پره (Levallois-Perret) در بخش Haute-de-Seine واقع شده و حدود ۶ کیلومتر از مرکز شهر پاریس فاصله دارد. مرکز خرید سو وست امکانات مختلفی از جمله یک سینما را برای استراحت بعد از خرید ارائه می دهد. برای ناهارخوری، گزینه‌های متنوع و خوشمزه‌ای از غذاهای فرانسوی محبوب تا غذاهای آسیایی و دیگر انواع غذا برای انواع سلیقه‌ها وجود دارد.

 مرکز خرید سو وست

۱۰. پاساژ دو هاور

پاساژ دو هاور (Passage du Havre) یکی از مکان‌های جالب برای خرید در پاریس است که در یک پاساژ سرپوشیده در نزدیکی ایستگاه سنت لزر (Gare Saint-Lazare) در منطقه ۸، واقع شده است. این مرکز خرید شامل حدود ۴۰ فروشگاه است که انواع محصولات از جمله لباس، لوازم زیبایی و دیگر اقلام از برندهای محلی و بین‌المللی را عرضه می‌کنند. پاساژ دو هاور علاوه بر فروشگاه‌، دارای باغ، تراس و مکان‌های ساده‌ای برای استراحت است که می‌توانید در آن‌ها قهوه یا خوراکی میل کنید.

پاساژ دو هاور

۱۱. بوتیک معروف بون مارش

بوتیک معروف بون مارش (Bon Marché) در پاریس، یکی از اولین فروشگاه‌های بزرگ این شهر است که به شکل‌گیری تصویر لوکس و منحصربه‌فرد فرانسه کمک زیادی کرده است. این فروشگاه که تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از باغ لوکزامبورگ و ۱۵ دقیقه پیاده‌روی تا تور مونپارناس فاصله دارد، یکی از مقاصد خرید محبوب در پاریس است.

بوتیک معروف بون مارش

اگرچه نام فروشگاه بون مارش (Bon Marché) به معنی ارزان است، اما این نام نباید شما را گمراه کند؛ کالاهای عرضه شده در این فروشگاه به هیچ‌وجه مقرون‌به‌صرفه نیستند. با این حال، مشتریان بسیاری، حتی با وجود قیمت‌ها، با رضایت کامل از فروشگاه خارج می‌شوند. بون مارش به‌خاطر عرضه محصولات با کیفیت بالا، از جمله پنیر و ماکارون‌های معروف، شناخته شده است. این فروشگاه سالانه هزاران گردشگر را که تنها با هدف خرید محصولات از برندهای معتبر به پاریس می‌آیند، به خود جذب می‌کند. تجربه خرید در بون مارش نه تنها خرید محصولات لوکس، بلکه بخشی از تجربه فرهنگی پاریس است.

بوتیک معروف بون مارش

۱۲. مرکز خرید لا وال ویلیج

مرکز خرید لا وال ویلیج (La Vallée Village)، مرکز خریدی اختصاصی برای محصولات مختلف است که تنها ۳۵ دقیقه با ماشین از پاریس و ۵ دقیقه از پارک موضوعی دیزنی لند پاریس فاصله دارد. این مرکز خرید با طراحی کلبه‌های کوچک و فضای باز، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید را ارائه می‌دهد. با داشتن بیش از ۱۲۰ فروشگاه از برندهای مد و چرم، این مکان بهشت خریداران جستجوگر قیمت‌های مناسب است. قیمت‌های محصولات در مرکز خرید لا وال ویلیج ممکن است در زمان‌های فروش ویژه از تخفیف ۳۰ درصدی تا ۷۰ درصدی کاهش یابد، که به شما امکان می‌دهد خریدهای باکیفیت و ارزان‌تری انجام دهید.

 مرکز خرید لا وال ویلیج

۱۳. مرکز خرید یوزین

مرکز خرید یوزین (Usine)، در حدود ۴۵ دقیقه‌ای از پاریس، در قسمت مرکزی شهر واقع شده است. این مرکز خرید دارای مجموعه‌ای از برندهای باکیفیت است که شامل نایک و حتی شلوار جین لیوایز می‌شود. مرکز خرید یوزین شامل ۱۰۰ فروشگاه متنوع است که کالاهایی از جمله لباس، کفش، کالاهای چرمی و شکلات را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین ارائه می‌دهند. تخفیف‌های موجود در اینجا از ۴۰% تا ۸۰% متغیر هستند. در دوره‌های فروش ویژه که معمولاً در ماه‌های ژانویه و ژوئیه برگزار می‌شود، قیمت‌های این اقلام حتی ارزان‌تر از معمول می‌شود.

مرکز خرید یوزین

۱۴. مرکز خرید وان نیشن

مرکز خرید وان نیشن (One Nation)، در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از پاریس، مقصدی عالی برای خرید برندهای معتبر و قیمت‌های مناسب است. این مرکز خرید به شما این امکان را می‌دهد که فرهنگ و خرید را در یک روز ترکیب کنید. در اینجا ۴۰۰ برند برتر با تخفیف‌های قابل توجه از ۳۰% تا ۷۰% ارائه می‌شود. در مرکز خرید وان نیشن، برندهای معتبر و رده‌بالا مانند آرمانی، گانت، دیزل و کاشارل، محصولات خود را با قیمت‌های ویژه ارائه می‌دهند. از آن‌جایی که خرید می‌تواند اشتهای شما را تحریک کند، می‌توانید در یک رستوران در این مرکز خرید غذایی خوشمزه، یک قهوه عالی یا همبرگرهای خانگی نوش جان کنید. 

مرکز خرید وان نیشن

پرسش‌های متداول

بهترین مراکز خرید پاریس کدامند؟
از بهترین مراکز خرید پاریس می‌توان به گالری و مرکز خرید وست فیلد فروم د آل اشاره کرد. هر یک از این مراکز ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و تجربه‌های خرید متفاوتی را ارائه می‌دهند.
بهترین زمان برای خرید در پاریس چه زمانی است؟
بهترین زمان برای خرید در پاریس به فصل‌های فروش ویژه بستگی دارد. فروش‌های تابستانی (از اوایل ژوئن تا اوایل آگوست) و فروش‌های زمستانی (از اوایل ژانویه تا اوایل فوریه) زمان‌های خوبی برای خرید هستند، زیرا در این دوره‌ها تخفیف‌های قابل توجهی ارائه می‌شود. همچنین، تعطیلات عید و روزهای خاص مانند کریسمس و سال نو نیز زمان‌های شلوغی برای خرید در پاریس هستند.
یلدا نوبخت یلدا نوبخت
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}