بهترین رستوران های زاراگوزا برای امتحان کردن غذاهای اسپانیایی

فاطمه روستا
  • فاطمه روستا
  • 1403/6/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین رستوران های زاراگوزا غذاهای اسپانیایی را با چنان کیفیت بالایی سرو می کنند که طعم بی نظیر آن ها تا مدت ها در ذهن گردشگران ماندگار می شود.

تور اروپا

زاراگوزا یکی از شهرهای مدیترانه‌ای اسپانیا با جاذبه‌های گردشگری متنوع است. در این شهر انواع جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی وجود دارند و همه آنها در کنار یکدیگر، باعث شده‌اند که خیلی از افراد علاقه بسیاری به سفر با تور اسپانیا داشته باشند. افرادی که می‌خواهند به هر کشوری سفر کنند، باید بدانند که غذای هر کشور، نشان دهنده فرهنگ و تاریخ آن کشور است. زاراگوزا نیز تنوع غذایی بسیاری داشته و مطمئناً بیشتر گردشگران به آنها علاقه‌مند خواهند شد. در ادامه، ما لیستی در اختیار شما قرار داده‌ایم که در آن می‌توانید با ۱۰ مورد از بهترین رستوران های زاراگوزا آشنا شوید و بهترین غذاهای اسپانیایی را امتحان کنید.

لیست بهترین رستوران های زاراگوزا

 

۱. رستوران کاسا اونای؛ ترکیبی از سنت و مدرنیته

اولین و بهترین رستوران زاراگوزا که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم، رستوران کاسا اونای (Casa Unai) نامیده می‌شود. این رستوران دارای سابقه بسیار زیادی بوده و انواع غذاهای اسپانیایی را با بالاترین کیفیت سرو می‌کند. بسیاری از گردشگران که به غذاهای اسپانیایی علاقه دارند، حتماً سری به این رستوران می‌زنند.

 رستوران کاسا اونای؛ ترکیبی از سنت و مدرنیته

این رستوران دنج و زیبا کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد و شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی، خود را به راحتی به آنجا برسانید. نکته جالب توجه درباره رستوران کاسا اونای این است که در عین داشتن نمای مدرن و جذاب، حالت سنتی خود را حفظ کرده است و این تناقض در کنار یکدیگر، ظاهر رستوران را فوق العاده خاص و منحصر به فرد کرده است.

یکی از دلایل دیگری که باعث شده این مکان به عنوان یکی از بهترین رستوران های زاراگوزا شناخته شود، سرویس دهی بسیار خوب آن است. همچنین هر روز پیشنهادات روزانه در منوی این رستوران وجود دارد و تعداد زیادی از این پیشنهادها هم روی دیوارها نوشته شده‌اند. بشقاب‌های غذا کاملاً پر هستند و در آنجا می‌توانید بخش زیادی از غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های خاص را امتحان کنید. ساعت کاری از ساعت ۱۲ تا ۴:۳۰ ظهر و ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شب است.

 رستوران کاسا اونای؛ ترکیبی از سنت و مدرنیته

۲. رستوران بارهرمانوس ترزا؛ محیط کوچک با غذاهای خوش طعم

یکی دیگر از بهترین رستوران های زاراگوزا با کیفیت خدمات بسیار عالی و غذاهای خوشمزه، رستوران بار هرمانوس ترزا (Bar Hermanos Teresa) است که گرچه شاید مساحت کمتری نسبت به خیلی از رستوران‌های دیگر دارد، اما تزیینات سبز و کاشی‌های سفید آن موجب شده‌اند که هارمونی و ترکیب فوق‌العاده‌ای به وجود بیاید. همچنین اطراف پنجره‌ها و قفسه‌ها نیز به زیبایی تزیین شدن و فضای بسیار عالی برای عکس گرفتن و لذت بردن از فضا به وجود آوردند.

رستوران بارهرمانوس ترزا؛ محیط کوچک با غذاهای خوش طعم

غذاهای خوش طعم و در عین حال، شیک این رستوران روی میزهای مشکی سرو می‌شوند. شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی و اسپانیایی را با سس پاپریکا و زیره سبز امتحان کنید. همچنین اسپانیایی‌ها به خصوص در شهر زاراگوزا شهرت زیادی برای تولید سرهای شیرین و نوشیدنی‌های خوشمزه دارند. ساعت کاری از ساعت ۱ تا ۳ ظهر و ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب  است.

رستوران بارهرمانوس ترزا؛ محیط کوچک با غذاهای خوش طعم

۳. کافه نولاسکو با بهترین دسرها برای میان وعده

اگر به دنبال یک مکان معتبر و مطمئن در شهر زاراگوزا می‌گردید تا بتوانید انواع غذاها و دسرهای اسپانیایی را امتحان کنید، کافه نولاسکو (Café Nolasco) می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. در این کافه فضایی شیک و مدرن وجود دارد و ترکیب چوب‌های طبیعی و دیوارهای سفید در کنار یکدیگر، حالتی فوق العاده به وجود آورده‌اند. این کافه، یک مکان بسیار عالی برای هر زمانی از روز است و هیچ تفاوتی ندارد که شما چه زمانی در حال گشت و گذار در زاراگوزا هستید؛ می‌توانید برای خوردن صبحانه، میان وعده، ناهار و شام و حتی امتحان کردن انواع این رستوران را انتخاب کنید.

کافه نولاسکو با بهترین دسرها برای میان وعده

همه چیز در این کافه، از کیک و قهوه گرفته تا غذاهای اصلی با کیفیت بالایی سرو می‌شوند. برخی قسمت‌های منو در این کافه به صورت روزانه تغییر می‌کنند و قیمت‌ها بین ۱۰ تا ۱۳ یورو متفاوت است. نکته جالب توجه درباره غذاهای این کافه، طرز پخت فوق العاده متفاوت آنها است. به این صورت که طعم غذاهای کافه نولاسکو نسبت به سایر غذاهای بقیه رستوران‌ها در زاراگوزا، خیلی متفاوت به نظر می‌رسد. همچنین دسرهای این کافه نیز بسیار خوشمزه هستند و شما می‌توانید مواردی مانند گاناش شکلاتی و صدها نمونه دیگر دسر را برای میان وعده انتخاب کنید. ساعت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۲:۲۰ ظهر و از ۴ عصر تا ۱۰ شب است.

کافه نولاسکو با بهترین دسرها برای میان وعده

۴. رستوران لوس زارمینتوس؛ بهترین مکان برای خوردن کباب در زاراگوزا

رستوران لوس زارمینتوس (Los Xarmientos) یکی دیگر از بهترین رستوران های زاراگوزا شناخته می‌شود که فضایی فوق العاده مدرن و لاکچری دارد. مهم‌ترین دلیل شهرت این رستوران در میان سایر مکان‌های شهر زاراگوزا در اسپانیا، کباب و باربیکیوی عالی آن است. به طوری که حتی غذاهای بسیار معمولی نیز در این رستوران با طعم بسیار خوشمزه و عالی سرو می‌شوند.

 رستوران لوس زارمینتوس؛ بهترین مکان برای خوردن کباب در زاراگوزو

همچنین وجود آثار هنری عجیب و غریب و مجسمه‌های چوبی جذاب در فضای این رستوران، به حالت مدرن و ترکیب آن با سنت قدیمی دامن زده است. فقط کافی است که بعد از رفتن به این رستوران، کبابی را که در این منطقه شهرت زیادی دارد، سفارش دهید. همچنین امتحان کردن فیله ماهی کبابی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته در این رستوران می‌توانید برخی غذاهای سنتی اسپانیایی و حتی فرانسوی را نیز سرو کنید. ساعت کاری از ساعت ۱ عصر تا ۴ عصر و از ۸:۳۰ عصر تا ۱۲ بامداد است.

 رستوران لوس زارمینتوس؛ بهترین مکان برای خوردن کباب در زاراگوزو

۵. رستوران لا میگوریا؛ رستورانی برای سرو غذاهای سنتی

رستوران دیگری در شهر زاراگوزا متناسب با نام آن است، رستوران لا میگوریا (La Miguería) شناخته می‌شود که به معنای نان کوچک نامیده می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای اسپانیایی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سرو می‌شوند. به عنوان مثال، میگاس یکی از غذاهای اسپانیایی در این رستوران است که آرد سوخاری با سیر، فلفل دلمه‌ای و تکه‌های گوشت را طعم‌دار کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند.

رستوران لا میگوریا؛ رستورانی برای سرو غذاهای سنتی

البته باید گفت که این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی و محلی اسپانیایی، غذاهای مدرن و بین‌المللی دیگری نیز سرو می‌شود. مهمترین ویژگی رستوران لا میگوریا این است که همه چیز، از تخم مرغ یا پنیر گرفته تا تکه‌های ژامبون گوشت را سوخاری کرده و در کنار یکدیگر سرو می‌کنند. همچنین در این رستوران انواع پیش غذاها و دسرهای اسپانیایی را نیز با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می‌دهند. ساعت کاری از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر تا ۴ عصر و از ۸ عصر تا ۱۲ بامداد است.

رستوران لا میگوریا؛ رستورانی برای سرو غذاهای سنتی

۶. کازا لاک؛ یکی از قدیمی ترین رستوران های زاراگوزا

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های اسپانیا در شهر زاراگوزا، رستوران کازا لاک (Casa Lac) نامیده می‌شود که قدمت آن به سال ۱۸۲۵ باز می‌گردد. این رستوران دارای یک ساختمان خیره کننده و منحصر به فرد است که بعد از گذشت یک قرن از افتتاحیه آن، یعنی در سال ۱۹۲۵ بازسازی شد. در حال حاضر این مکان یکی از بهترین رستوران های زاراگوزا شناخته می‌شود که بسیاری از گردشگرانی که از این شهر دیدن می‌کنند، حتماً سری به آنجا می‌زنند.

 کازا لاک؛ یکی از قدیمی ترین رستوران های زاراگوزو

این رستوران در طبقه آخر و بالای یک ساختمان بزرگ قرار دارد که در ساختمان از سبک الیزابتی الهام گرفته شده است. به این صورت که کف رستوران از طرح‌های چوبی و در سقف آن هم از لامپ‌های قدیمی زیبا استفاده شده است. در حال حاضر سرآشپز ریکاردو گیل مسئولیت ریاست این رستوران را بر عهده دارد که مهمترین تمرکز او برای افزایش کیفیت غذاهای این مکان، استفاده از سبزیجات و مواد غذایی تازه، بشقاب‌های زیبا و ظریف است. مطمئناً تلاش‌های او باعث شده که این مکان به یکی از بهترین رستوران های زاراگوزا در اسپانیا تبدیل شود. ساعت کاری از ساعت ۱:۳۰ تا ۳:۳۰ بعدازظهر و از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب است.

 کازا لاک؛ یکی از قدیمی ترین رستوران های زاراگوزو

۷. رستوران مونتال با طراحی و معماری قدیمی

مونتال (Montal Alimentación) یک رستوران و اغذیه فروشی فوق العاده خوشمزه و لذیذ در شهر زاراگوزا است که معماری فوق العاده شگفت‌انگیزی دارد. در طبقه همکف این رستوران، میزهایی وجود دارند که شما می‌توانید خیلی راحت پشت این میزها نشسته و انواع گوشت و پنیر و نوشیدنی‌های خوش طعم اسپانیایی را امتحان کنید.

از طرف دیگر، در طبقه بالای این ساختمان هم یک اتاق ناهارخوری تاریخی و قدیمی وجود دارد که در آن لوازم زرق و برقداری دیده می‌شوند. شما می‌توانید در این اتاق هم بنشینید و از پنجره به مغازه‌هایی که در خیابان هستند، نگاه کنید. قیمت هر غذا برای یک نفر در رستوران مونتال، نزدیک به ۴۲ یورو است که اگر غذا را به همراه دسر سرو کنید، باید ۵۹ یورو بپردازید. ساعت کاری از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است.

 

رستوران مونتال با طراحی و معماری قدیمی

۸. رستوران سلبریس؛ ترکیبی از غذاهای اسپانیایی و بین المللی

اگر به دنبال مکانی می‌گردید که غذاهای لذیذ را با رعایت تمام موارد بهداشتی سرو کند، باید رستوران سلبریس (Celebris) را به شما پیشنهاد کنیم. همان طور که از نام آن هم می‌توان متوجه شد، این مکان یکی از بهترین رستوران‌ها برای جشن گرفتن است. این رستوران در هتل هیبروز واقع شده است و شما می‌توانید بعد از این که در اتاق خود استراحت کردید، وارد ناهارخوری شیک و درجه یک آن شوید و با منظره زیبای رودخانه، روی صندلی‌های راحت رستوران سلبریس غذای مورد علاقه خود را بخورید.

قیمت غذاهای این رستوران در منو برای هر یک نفر، ۱۹، ۲۹ یا ۳۹ یورو است و شما می‌توانید هر یک از آنها را که بخواهید، سفارش بدهید. بیشتر غذاهای اصلی رستوران سلبریس اسپانیایی هستند. با این حال، در منوی این رستوران می‌توانید خیلی از غذاهای بین‌المللی مانند استیک، اردک کبابی و سایر موارد این چنینی را نیز مشاهده کنید. ساعت کاری از ساعت ۱:۳۰ تا ۴:۳۰ عصر و از ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شب است.

 رستوران سلبریس؛ ترکیبی از غذاهای اسپانیایی و بین المللی

۹. رستوران لا پیلارا؛ جالب ترین رستوران زاراگوزا

رستوران لا پیلارا (La Pilara) یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های زاراگوزا برای غذا خوردن شناخته می‌شود که به خاطر داشتن دیوارهای قرمز روشن، سقف‌های طرح‌دار پیچیده، تبلیغات و پوسترهای قدیمی و همچنین مجسمه‌های غول پیکر، به مکانی فوق‌العاده منحصر به فرد در این شهر تبدیل شده است که در آنجا می‌توانید انواع غذاهای اسپانیایی را میل کنید.

این رستوران در محله تاپاس شهر زاراگوزا واقع شده است و مکانی عالی برای تماشای تاپاس‌های کلاسیک است. یکی از بهترین غذاهای این رستوران که به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً آن را امتحان کنید، غذای کالاماری سوخاری ترد به همراه فلفل دلمه‌ای است. همچنین استیک به همراه سس کاوا نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ساعت کاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است.

 رستوران لا پیلارا؛ جالب ترین رستوران زاراگوزو

۱۰. رستوران ملی ملو؛ یکی از با کیفیت ترین رستوران های زاراگوزا

اگر به دنبال رستورانی با غذاهای واقعاً خوب و خلاقانه هستید، رستوران ملی ملو (Méli Melo) در زاراگوزا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این رستوران علاوه بر داشتن طراحی معمولی و عادی، فضای بسیار دنج و آرامی در اختیار شما قرار می‌دهد که به احتمال خیلی زیاد شما را به یاد یک کافه یا رستوران مدرن معمولی می‌اندازد.

با این حال، زمانی که غذاهای خوشمزه این رستوران را سفارش می‌دهید، متوجه تفاوت آن با رستوران‌های دیگر خواهید شد. طعم غذاهای محلی اسپانیایی در این رستوران آنقدر عالی هستند که توانسته جوایز محلی بسیار زیادی را دریافت کند. یکی از غذاهای بسیار خوش طعم این مکان که آن را به یکی از بهترین رستوران های زاراگوزا تبدیل کرده است، می‌توان به سوسیس پوتیفارا با قارچ وحشی اشاره کرد. ساعت کاری از ساعت ۱ تا ۴ عصر و ساعت ۸ تا ۱۲ شب است.

رستوران ملی ملو؛ یکی از با کیفیت ترین رستوران های زاراگوزو

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران زاراگوزا کدام است؟
رستوران لوس زارمینتوس یکی از بهترین رستوران های زاراگوزا شناخته می‌شود که در آن کباب‌های بسیار خوشمزه با طعم به یاد ماندنی سرو می‌شوند.
قدیمی‌ترین رستوران زاراگوزا کدام است؟
رستوران کازا لاک در سال ۱۸۲۵ افتتاح شد، قدیمی‌ترین رستوران این شهر شناخته می‌شود که بعد از یک قرن در سال ۱۹۲۵ بازسازی شد و در حال حاضر شهرت بسیار زیادی در این شهر دارد.
فاطمه روستا فاطمه روستا
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}