راهنمای استفاده از پنل کاربری وبسایت ایوار

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1403/6/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

وبسایت ایوار به عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در صنعت گردشگری، مجموعه‌ای از خدمات متنوع از جمله رزرو تور، خرید بلیط داخلی و خارجی، خرید هتل داخلی و خارجی، خرید سی آی پی، خرید قطار اروپایی و ارائه اطلاعات جامع درباره مقاصد گردشگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تور اروپا

برای استفاده بهینه از امکانات این وبسایت و بهره‌مندی از تمامی خدمات آن، آشنایی با مراحل استفاده و دسترسی به بخش‌های مختلف وبسایت ضروری است. این دستورالعمل به شما کمک می‌کند تا با فرآیندهای مختلف، از ثبت‌نام و جستجو، رزرو و خرید بلیط، به صورت گام به گام آشنا شوید و تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش در هنگام استفاده از وبسایت ایوار داشته باشید.

فهرست مطالب

ورود به حساب کاربری و انتخاب شرکت

برای استفاده از خدمات آنلاین سایت ایوار، ابتدا به صفحه اول وبسایت ایوار (www.eavar.com) بروید و بر روی گزینه «حساب کاربری» کلیک کنید.

آموزش وبسایت ایوار

سپس شماره موبایلی که به عنوان نماینده شرکت خود ثبت نموده‌اید را وارد نمایید و با کلیک بر روی «تایید و دریافت کد» به مرحله بعدی وارد شوید. لازم به ذکر است شما می‌توانید از رمز ثابت هم برای این منظور استفاده نمایید.

آموزش وبسایت ایوار

پس از انجام مراحل فوق، شما می‌توانید انتخاب نمایید که به عنوان کاربر عادی و یا به عنوان شرکت خود وارد حساب کاربری شوید. لازم به ذکر است، طبق توافقات انجام شده، تمامی درصد تخفیفات بر روی حساب کاربری شرکت لحاظ گردیده و قیمتی که شما در این پروفایل مشاهده می‌فرمایید قطعا با قیمت کاربری عادی متفاوت خواهد بود.

آموزش وبسایت ایوار

همچنین پس از ورود، می‌توانید حساب کاربری خود را با گزینه «تغییر شرکت» در منوی سمت چپ تغییر دهید.

آموزش وبسایت ایوار

پس از ورود به پروفایل شرکت، شما می‌توانید نام شرکت خود و میزان اعتبار مانده در هدر و یا تب «شارژ کیف پول» را مشاهده فرمایید.

آموزش وبسایت ایوار

اطلاعات حساب کاربری

۱. اطلاعات کاربری

در این بخش می‌توانید اطلاعات کاربری خود نظیر نام و نام خانوادگی فارسی و انگلیسی، کد ملی، شماره تلفن همراه، تاریخ تولد، شماره و اطلاعات پاسپورت و غیره را وارد و یا ویرایش کنید. 

  • فراموش نکنید که برای تغییر یا اضافه کردن ایمیل خود باید به پشتیبان مربوطه اطلاع دهید.

آموزش وبسایت ایوار

۲. لیست سفارش‌ها و استرداد

در این بخش لیست تمام سفارش‌ها همراه با واچر‌ خرید شامل: پرواز، هتل و غیره در دسترس شما است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از این قسمت درخواست استرداد خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

آموزش وبسایت ایوار

۳. گردش مالی

در تب «گردش مالی» به تمام تراکنش‌های حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان دریافت خروجی گردش مالی در این قسمت برای شما مهیا است.

آموزش وبسایت ایوار

۴. شارژ کیف پول

در قسمت «شارژ کیف پول» می‌توانید میزان حساب کاربری خود را بررسی و در صورت نیاز، حساب کاربری خود را شارژ نمایید. اگر به هر دلیل مشکلاتی نظیر اینترنت، تکمیل ظرفیت و غیره باعث شود که فرایند خرید موفق نباشد، وجه پرداخت شده توسط کاربر به کیف پول حساب کاربری بازگردانده خواهد شد. با توجه به محدودیت‌های درگاه‌های بانکی، در صورتی که مبلغ خرید بیش از ۲۰۰ میلیون تومان باشد، می‌توانید با شارژ حساب کاربری توسط چندین کارت بانکی، خرید خود را انجام دهید. در صورت درخواست استرداد از طرف کاربر، وجه به کیف پول کاربر منتقل می‌شود. 

  • فراموش نکنید در صورتی که شما قصد داشته باشید خرید خود را از طریق اعتبار انجام دهید و میزان کیف پول حساب کاربری شما کمتر از محصول مورد نیاز باشد، ابتدا باید کیف پول خود را به میزان لازم شارژ و سپس برای خرید اقدام نمایید. امکان کسر و پرداخت ما‌به التفاوت کیف پول و محصول امکان پذیر نیست.

آموزش وبسایت ایوار

۵. اطلاعات مسافران

در این بخش می‌توانید اطلاعات مسافران خود را وارد نمایید تا در هنگام وارد کردن اطلاعات مسافران صرفه‌جویی نمایید.

آموزش وبسایت ایوار

درخواست پشتیبانی

در این بخش هرگونه مشکل در خصوص رزروهای خود و همچنین درخواست‌های خود مبنی بر تغییرات، اصلاحیه و غیره را می‌توانید برای واحد مربوطه تیکت کنید. پس از آن، اپراتور موظف به پاسخگویی و یا ارجاع به واحد‌های دیگر می‌باشد. پاسخ تیکت، از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آموزش وبسایت ایوار

کد تخفیف

در صورت داشتن کد تخفیف، در هنگام خرید از وبسایت ایوار می‌توانید از تخفیف خود استفاده نمایید. کد تخفیف را باید در آخرین مرحله خرید وارد نمایید. پس از اعمال کد، میزان تخفیف به‌طور خودکار از مبلغ کل خرید شما کسر می‌شود. در نهایت، می‌توانید با پرداخت مبلغ نهایی، خرید خود را نهایی کنید.

آموزش وبسایت ایوار

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}