بهترین مراکز خرید بانکوک برای هر سلیقه و بودجه‌ ای

یلدا نوبخت
  • یلدا نوبخت
  • 1403/3/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین مراکز خرید بانکوک، با تنوع محصولات، موقعیت مکانی قابل دسترس، به تجربه خریدی فراموش نشدنی معروف است.

تور اروپا

بانکوک با داشتن تعداد زیادی مراکز خرید، گزینه‌های متنوعی را برای افراد با انواع سبک زندگی و بودجه‌ها فراهم می‌کند. این مراکز خرید با امکاناتی همچون فودکورت، سوپرمارکت، سالن‌های سینما، سالن‌های بازی و سینماهای چند صفحه‌ای، امکان گذراندن یک روز کامل را در داخل خود فراهم می‌سازند. بازار مد بانکوک ترکیب جالبی از بوتیک‌های لوکس، کالاهای دست‌ساز محلی و محصولات تقلبی را در میان انبوهی از مراکز خرید ارائه می‌دهد. از آنجا که گستره انتخاب در این مراکز بسیار وسیع است، می‌توانید همه نیازهای روزمره خود را در این مراکز پیدا کنید. حالا اگر مسافر بانکوک هستید یا قصد خرید تور تایلند در آینده را دارید، لذت خرید در بهترین مراکز خرید بانکوک را که در لیست زیر آمده است از دست ندهید. همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با این کشور به مقاله جاهای دیدنی تایلند مراجعه فرمایید.

 

لیست بهترین مراکز خرید بانکوک

۱. مرکز خرید سنترال چایلدلم

مرکز خرید سفارت مرکزی چیدلوم (Central Chidlom) در خیابان پلوئن چیت (Ploen Chit) در منطقه پتچابوری (Pathumwan) از مکان‌های دیدنی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. این مرکز خرید ۷ طبقه ی شیک، به سبک زندگی شهری اختصاص یافته است و در هر طبقه می توانید طیف گسترده‌ای از محصولات را پیدا کنید، از جمله: لوازم زیبایی، مد، دکوراسیون منزل، اقلام مسافرتی، اسباب‌بازی‌ها، وسایل الکترونیکی و کتاب. همچنین شعبه مرکز خرید سفارت مرکزی چیدلوم پرچمدار فروشگاه‌های زنجیره‌ای سفارت مرکزی در شهر بانکوک است و یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن جدیدترین مد و سبک زندگی در تایلند به شمار می‌رود. این مرکز خرید به ایستگاه قطار هوایی بی تی ایس (BTS) چیدلوم و مرکز خرید فوق لوکس سفارت مرکزی (Central Embassy Mall) متصل است.

مرکز خرید سنترال چایلدلم

۲. مرکز خرید آسیاتیک ریور فرونت بانکوک 

آسیاتیک (Asiatique) مکانی منحصر به‌فرد در شهر بانکوک تایلند است که به طور ماهرانه دو تجربه خرید محبوب در این شهر را با هم ترکیب می‌کند: بازار شب و مرکز خرید. این مجموعه در حدود ۱۰ دقیقه با قایق از ایستگاه BTS سافان تاکسین (Saphan Taksin) فاصله دارد و زمانی یک بندر تجاری بین‌المللی پررونق بوده است. اما اکنون به یک مجموعه بزرگ با بیش از ۱۵۰۰ بوتیک و ۴۰ رستوران تبدیل شده است. آسیاتیک از ساعت ۵ عصر به بعد باز است و گذراندن یک شب در اینجا هیچ مشکلی ندارد: شما می‌توانید با گشت و گذار در بوتیک‌ها، هدیه‌ای برای خود یا دیگران پیدا کنید و از غذاهای لذیذ در رستوران ها لذت ببرید. 

مرکز خرید آسیاتیک ریور فرونت بانکوک 

۳. مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

سیام پاراگون (Siam Paragon) یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بانکوک است که طیف گسترده‌ای از برندهای بین‌المللی لوکس، بزرگترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا، یک سینمای ۱۶ پرده‌ای و مجموعه‌ای کامل از غذاهای بین‌المللی را در خود جای داده است. این مرکز خرید در موقعیتی برجسته در مقابل ایستگاه قطار هوایی BTS سیام (Siam BTS Skytrain) - تقاطع دو خط BTS - قرار دارد و بسیاری آن را مرکز شهر بانکوک می‌دانند. سیام پاراگون تنها مکانی برای خرید نیست، بلکه محلی برای تفریح و سرگرمی نیز هست. بازدید از بزرگترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی، تماشای فیلم در یکی از سالن‌های مدرن سینما و یا لذت بردن از طعم‌های بی‌نظیر غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های متنوع این مجموعه، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد.

مرکز خرید سیام پاراگون

۴. مرکز خرید ام بی کی بانکوک

مرکز خرید ام‌بی‌کی (MBK Center) که پیش‌تر با نام مرکز ماه‌بون‌کرونگ (Mahbunkhrong Center) شناخته می‌شد، بی‌شک یکی از افسانه‌ای‌ترین مراکز خرید بانکوک است که همواره مملو از گردشگران و اهالی شهر بوده و خریداران پر شور و هیاهو است. این غول ۸ طبقه، متشکل از ۲۰۰۰ فروشگاه، طیف وسیعی از کالاها را از پوشاک، اکسسوری‌های مد، کیف دستی، محصولات چرمی و چمدان گرفته تا مبلمان، تلفن همراه، لوازم برقی، دوربین، لوازم التحریر و دی‌وی‌دی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگرچه این مرکز خرید به شیک و لوکس بودن همسایگان خود، سیام دیسکاوری (Siam Discovery)، سیام سنتر (Siam Center) یا سیام پاراگون (Siam Paragon) مشهور نیست، اما تنوع خیره‌کننده‌ای از کالاها را در فضایی به وسعت ۸۹,۰۰۰ متر مربع ارائه می‌دهد و قیمت‌ها در آن به طور قابل توجهی ارزان‌تر است.

مرکز خرید ام بی کی بانکوک

۵. مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک

سیام دیسکاوری (Siam Discovery) با معماری منحصربه‌فرد و چیدمان خلاقانه‌ی محصولاتش، تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای شما رقم می‌زند. این مرکز خرید ۷ طبقه که با همکاری شرکت طراحی ژاپنی نِندو (Nendo) طراحی شده، فضایی مدرن و چشم‌نواز را پیش روی شما قرار می‌دهد. هر طبقه از این مجموعه با عنوان "لاب" (Lab) شناخته می‌شود و به دسته‌بندی‌های مجزا اختصاص یافته است، به طوری که گویی در دنیایی از خلاقیت و نوآوری قدم می‌گذارید. در سیام دیسکاوری می‌توانید با جدیدترین مدهای زنانه، لوازم دیجیتال پیشرفته و دکوراسیون‌های منحصر به فرد برای منزل خود آشنا شوید. این تنوع و چیدمان خلاقانه، تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای شما رقم می‌زند و حتی ممکن است کمی گیج‌کننده باشد، به خصوص برای کسانی که به شیوه سنتی خرید در بانکوک عادت دارند.

مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک

۶. مرکز خرید ترمینال ۲۱ بانکوک 

ترمینال ۲۱ (Terminal 21) با ایده‌ای خلاقانه و منحصربه‌فرد، رویای سفر به دور دنیا را در مرکز شهر بانکوک به واقعیت تبدیل می‌کند. در این مرکز خرید ۷ طبقه، گویی در میان خیابان‌های شلوغ توکیو (Tokyo City) قدم می‌زنید، در خیابان کارنابی (Carnaby Street) لندن گشت‌وگذار می‌کنید، در بازار سنتی استانبول (Istanbul souk) به دنبال اجناس ارزان‌قیمت می‌گردید و یا در اسکله ماهیگیری سانفرانسیسکو (Fisherman’s Wharf) به دنبال غذا می‌گردید. ترمینال ۲۱ که بخشی از ساختمان گرند سنتر پوینت سوخومویت (Grande Center Point Sukhumvit) است، با نمای منحنی شیشه‌ای و فولادی خود، شبیه به یک فرودگاه مدرن قرن بیست و یکم است و این تم در داخل آن نیز ادامه دارد. تابلوهای راهنمای طبقات، شبیه به تابلوهای ورودی به شهرهای مختلف در فرودگاه هستند، تابلوهای نمایشگر الکترونیکی، یادآور تابلوهای اطلاعات پرواز در ترمینال فرودگاه هستند و متصدیان میز اطلاعات، یونیفورم مهمانداران هواپیما را بر تن دارند.

مرکز خرید ترمینال ۲۱ بانکوک 

۷. مرکز خرید ای ام کوارتیر

مرکز خرید ای ام کوارتیر (EmQuartier)، با مساحتی حدود ۶۰۰،۰۰۰ متر مربع، بهشت ​​واقعی برای علاقه‌مندان به خرید لوکس در مرکز شهر بانکوک است. این مرکز خرید مجلل، با بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه محلی و بین‌المللی، طیف گسترده‌ای از برندهای طراح و کالاهای باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر تنوع بی‌نظیر فروشگاه‌ها، مرکز خرید ای ام کوارتیر طراحی کاملاً آینده‌نگرانه‌ای را نیز به نمایش می‌گذارد. ده‌ها رستوران، کافه، اداره، سالن رویداد و یک باغ خنک با آبشار دست‌ساز، تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز از خرید را برای شما رقم خواهد زد.

مرکز خرید ای ام کوارتیر

۸. مرکز خرید پالادیوم ورلد

مرکز خرید پالادیوم ورلد(Palladium World)، به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های بانکوک، مقصدی ایده‌آل برای خرید لباس و لوازم جانبی با قیمت‌های عمده است. این غول ۵ طبقه، که در تقاطع خیابان‌های پچتبوری و راچاپراپ واقع شده است. در مرکز خرید پالادیوم ورلد، می‌توانید طیف گسترده‌ای از لباس‌ها، از جمله تی‌شرت، شلوار جین، لباس، کیف و کفش را با قیمتی بسیار مناسب پیدا کنید. این مرکز خرید همچنین مکانی عالی برای خرید لوازم جانبی مانند جواهرات، ساعت، عینک آفتابی و کیف‌های دستی است. این مرکز خرید برای کسانی که به دنبال خرید عمده هستند و همچنین مغازه‌داران و صاحبان بوتیک‌هایی که به دنبال اجناس با قیمت مناسب برای فروش مجدد هستند، گزینه ای بسیار مناسب است.

مرکز خرید پالادیوم ورلد

۹. مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

مرکز خرید پلاتینیوم (Platinum Fashion Mall) که در منطقه پراتونام (Pratunam) بانکوک واقع شده است، گویی نسخه سرپوشیده و مدرن بازار آخر هفته چاتوچاک (Chatuchak Weekend Market) است. این مرکز خرید ۴ طبقه، با بیش از ۱۳۰۰ فروشگاه، بهشت ​​عاشقان مد و اجناس ارزان‌قیمت به شمار می‌رود. در اینجا، چانه‌زنی بخشی از لذت خرید است و با خرید عمده می‌توانید بیشتر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. دسترسی به مرکز خرید پلاتینیوم بسیار آسان است. این مرکز در مرکز پراتونام واقع شده و تنها 10 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه‌های راچاتِوی (Ratchathewi) یا چیدلوم (Chidlom) قطار هوایی سبک (BTS) فاصله دارد. همچنین، برخلاف سایر بازارهای لباس با ابعاد مشابه، این مرکز خرید کاملاً تهویه مطبوع بوده و دارای یک محوطه غذای بزرگ، کافه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود است. علاوه بر این، هتل 4 ستاره نووتل بانکوک پلاتینیوم (Novotel Bangkok Platinum) نیز در بالای این مرکز خرید واقع شده است. به همین دلیل، پلاتینیوم به عنوان مقصدی ایده‌آل برای خرید یک‌جا و مقرون‌به‌صرفه لباس و لوازم جانبی شناخته می‌شود.

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

۱۰. مرکز خرید آیکون سیام

مرکز خرید آیکون سیام (Icon Siam) که به عنوان "مادر تمام مراکز خرید" شناخته می‌شود، با ۵۰۰ فروشگاه و ۱۰۰ رستوران از بیش از ۳۰ کشور مختلف، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید، غذا و سرگرمی را برای شما رقم می‌زند. این غول عظیم که توسط غول‌های املاک و مستغلات پشت سر سیام پاراگون (Siam Paragon) و ام‌کوارتیه (EmQuartier) توسعه یافته است، طیف وسیعی از برندهای لوکس، یک بازار شناور سرپوشیده، یک گالری هنری، فضای نمایشگاهی و یک موقعیت زیبا در کنار رودخانه با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از مرکز شهر بانکوک را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

مرکز خرید آیکون سیام

پرسش‌های متداول

بهترین مراکز خرید بانکوک کدام مراکز هستند؟
سیام پاراگون، ام بی کی سنتر و سیام دیسکاوری از بهترین مراکز خرید بانکوک هستند.
چه وقت‌هایی بهترین زمان برای خرید در بانکوک است؟
برخی تخفیف‌ها و تخفیف‌های ویژه در فصول مختلف سال یا روزهای ویژه‌ای مانند بلک فرایدی و یا پیش‌فروش سالانه ارائه می‌شوند.
یلدا نوبخت یلدا نوبخت
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}