بهترین اوت لت های کلمبو، پیشنهاد عالی برای خرید اقتصادی

    ندا علیخانی
    • ندا علیخانی
    • 1403/3/9
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    در بهترین اوت لت های کلمبو می توان انواع پوشاک، کیف و کفش را با کیفیتی بسیار خوب و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرد

    تور اروپا

    کلمبو شهری با مراکز خرید شیک و مدرنی است که طیف وسیعی از اجناس گوناگون را عرضه می‌کنند. اگر در سفر خود به کلمبو، به دنبال خریدی اقتصادی هستید، بازدید از اوت لت‌ها را از دست ندهید. در اوت لت های کلمبو معمولا اجناسی باکیفیت و در عین حال با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسند. اگر قصد سفر به این پایتخت تجاری با تور سریلانکا را دارید و می‌خواهید با بهترین اوت لت های کلمبو آشنا شوید تا انتهای مجله با ما همراه شوید. همچنین برای آشنایی بیشتر با این کشور به مقاله جاهای دیدنی سریلانکا مراجعه فرمایید.

    لیست بهترین اوت لت های کلمبو

    ۱. فروشگاه نوریتیک با سابقه ای درخشان

    نوریتیک سریلانکا (Noritake Sri Lanka) شرکتی معروف در زمینه تولید ظروف چینی لوکس بوده که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده‌است. ظروف چینی متعلق به این برند در انواع مختلفی از ظروفی لوکس با روکش طلای ۲۴ عیار و پلاتین تا ظروف چینی در مدل‌های ساده‌تر اما باکیفیت تولید می‌شوند. فروشگاه نوریتیک (Noritake City Store Colombo) واقع در کلمبو، شعبه متعلق به این برند بوده که دنیایی از ظروف و لوازم دکوری را عرضه می‌کند. فروشگاه نوریتیک یکی از بهترین اوت لت های کلمبو برای خرید انواع ظروف بوده که برای هر گردشگری با هر سلیقه‌ای انتخاب‌های بسیار خوبی را ارائه می‌کند. نوریتیک یکی از برندهای صادراتی مهم در کشور سریلانکا هم است.

    فروشگاه نوریتیک با سابقه ای درخشان

    مطالب مرتبط

    بهترین کافه های کلمبو، سفری خوش طعم به سریلانکا آشنایی با ۹ مورد از بهترین رستوران های کلمبو 17 تا از جاهای دیدنی کلمبو که در سریلانکا باید ببینید!

    ۲. دنیای پوشاک در اوت لت فکتوری

    اگر در سفر خود به جاذبه‌های کلمبو، به دنبال فروشگاهی برای خرید پوشاکی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب بودید، بازدید از اوت لت فکتوری (The Factory Outlet) را از دست ندهید. این فروشگاه لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه‌ای با درجه کیفی A که جزو محصولات صادراتی هم هستند را برای فروش عرضه می‌کند. پوشاکی که مستقیما از کارخانه تولیدی تهیه می‌شوند. پوشاکی که در اوت لت فکتوری به فروش می‌رسند، در انواع مختلف پوشاک مجلسی، ورزشی و استفاده روزمره هستند. علاوه‌بر لباس، در این اوت لت می‌توانید زیورآلات زیبایی را هم خریداری کنید.

    دنیای پوشاک در اوت لت فکتوری

    ۳. گشتی در دنیای مد در فروشگاه رومافور

    رومافور (Romafour) یکی دیگر از اوت لت های کلمبو بوده که تمرکز آن بر عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های زنانه و مردانه برای همه سنین است. این فروشگاه بهترین محصولات دنیای مد، انواع لباس و زیورآلات تولید برندهای مختلف، از برندهای لوکس و گران‌قیمت دنیا، محصولاتی با تولید محدود (limited edition) تا برندهای میان‌رده را به بهترین قیمت عرضه می‌کند. رومافور در سال ۲۰۰۳ متولد شد و امروزه یکی از اوت لت‌های محبوب در سریلانکا است.

    فروشگاه رومافور در کلمبو

    ۴. فروشگاه کمی کلمبو برای نوزادان

    اگر در شهر کلمبو، به دنبال پوشاک و لوازم باکیفیت برای نوزاد هستید، فروشگاه کمی کلمبو (Kēmi Colombo) را از دست ندهید. فروشگاهی که در ابتدا با هدف رفع نیاز مردم سریلانکا برای دسترسی سریع به بهترین پوشاک نوزادان راه‌اندازی شد. این کسب‌وکار که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فعال است، تلاش می‌کند بهترین برندهای پوشاک نوزاد را در کنار برندهای داخلی در سریلانکا با قیمتی مناسب عرضه کند.

    فروشگاه کمی کلمبو برای نوزادان

    ۵. اوت لت کلمبو برای تمام سلیقه ها

    اوت لت کلمبو (Colombo outlet) فروشگاهی با تنوع بالا برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه است. یکی از بهترین اوت لت های کلمبو که با داشتن دنیایی از طرح و رنگ‌های جذاب در پوشاک به خوبی می‌تواند پاسخ‌گوی سلیقه و نیاز مشتریان مختلف باشد. در این اوت لت علاوه‌بر لباس، زیورآلات و کفش هم به فروش می‌رسد. اگر برای خانه خود به دنبال خرید روتختی، روبالشی، پارچه کوسن یا لوازم دکوری هستید، اوت لت کلمبو را از دست ندهید. این فروشگاه در کنار پوشاک، این محصولات را با پارچه‌های زیبا، در طرح‌های گوناگون و با قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

    اوت لت کلمبو برای تمام سلیقه ها

    پرسش‌های متداول

    بهترین اوت لت های کلمبو برای خریدی مقرون‌به‌صرفه کدامند؟
    اوت لت‌‌های نوریتیک، فکتوری اوت لت، رومافور و کمی کلمبو از بهترین اوت لت‌های کلمبو برای خرید هستند.
    آیا کیفیت محصولات عرضه شده در اوت لت های کلمبو قابل قبول است؟
    اگرچه در اوت لت های کلمبو معمولا قیمت محصولات پایین‌تر از سایر مراکز خرید است، اما بسیاری از این فروشگاه‌ها محصولاتی باکیفیت و درجه کیفی A را عرضه می‌کنند.

    ندا علیخانی ندا علیخانی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,690
    پاریس

    تور فرانسه (پاریس)

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    مادرید، بارسلونا

    تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,790

    بنر تورهای اروپا

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}