بهترین مراکز خرید پاتایا، تجربه دست اول خرید در سفر

مریم براتی
  • مریم براتی
  • 1403/3/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین مراکز خرید پاتایا از بهترین جاذبه های تایلند و این شهر ساحلی زنده هستند که در میان مهم ترین مقاصد گردشگری در تایلند جا دارد.

تور اروپا

گردش در سواحل دیدنی، استراحتگاه‌های باشکوه، تفریحات آبی هیجان‌انگیز و زندگی‌ شبانه پرشور شهر فقط با بازدید از بهترین مراکز خرید پاتایا تکمیل می‌شود. مراکز تجاری لوکس ومدرن تا بازارهای خیابانی رنگارنگ، خرید در پاتایا را به تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.در مراکز خرید پاتایا تقریباً همه چیز پیدا می‌شود، چه به دنبال کالاهای مد روز و محصولات برندهای مشهور دنیا باشید و چه بخواهید با فروشندگان محلی بر سر بهترین سوغاتی‌ها و صنایع دستی تایلند چانه بزنید. این راهنمای جامع کسانی که قصد سفر با تور تایلند را دارند با بهترین مراکز خرید پاتایا آشنا می‌کند.

لیست بهترین مراکز خرید پاتایا

۱. مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

مشهورترین نقطه در میان مراکز خرید و جاذبه‌های پاتایا، مرکز خرید بزرگ سنترال فستیوال (Central Festival Mall) مشرف بر خط افق ساحل و در مجاورت هتل هیلتون پاتایا است. سنترال فستیوال با بیش از ۳۰۰ فروشگاه مدرن و مجلل، قبله عاشقان خرید و محل تمرکز بعضی از بزرگ‌ترین برندهای مد جهان در پاتایا به حساب می‌آید. جالب است بدانید که اینجا بزرگ‌ترین مجموعه خرید ساحلی در سراسر قاره آسیا است. سالن نمایش فیلم، سالن بولینگ، رستوران‌های عالی فودکورت، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و برگزاری رویدادهای جذاب در محوطه مرکز، سنترال فستیوال را به بهترین مقصد برای خرید در پاتایا و سرگرمی‌های متنوع تبدیل کرده است.

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

۲. بازار شناور پاتایا، تجربه خرید روی آب

مراکز خرید پاتایا فقط به مجتمع‌های فروشگاهی بزرگ با حضور برندهای مشهور محدود نمی‌شود، بلکه شما را از طریق تجربیات منحصر‌به‌فرد به دل تجربه سبک زندگی اصیل تایلندی می‌برد. بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market) چنین فرصتی را برای شما فراهم می‌کند. برای خرید از بازار شناور پاتایا سوار قایق پارویی می‌شوید و با گردش در میان چهار بخش بازار و بیش از ۱۰۰ غرفه آبی آن، به خرید سوغاتی‌های فوق‌العاده، صنایع دستی، اسباب‌بازی‌های عتیقه و دنیایی پر از وسایل شگفت‌انگیز می‌روید. این گردش، تجربه زنده غوطه‌ور شدن در فرهنگ و معماری و طبیعت تایلند را به بهانه خرید به خاطرات شما اضافه می‌کند.

بازار شناور پاتایا، تجربه خرید روی آب

مطالب مرتبط

باغ نانگ نوچ پاتایا، یکی از ده باغ زیبای جهان با ۱۲ جاذبه دیدنی پاتایا آشنا شوید

۳. مرکز خرید بزرگ مایک پاتایا

مرکز خرید مایک (Mike Shopping Mall) از محبوب‌ترین مراکز خرید پاتایا برای خریدهای مقرون به صرفه است. در این مرکز پنج‌طبقه شلوغ، انواع سوغاتی‌های ارزان‌قیمت مانند مجسمه فیل‌های معروف تایلند، مجسمه‌های بودا و صنایع دستی محلی تا جدیدترین لباس‌ها از برندهای بین‌المللی را پیدا می‌کنید. فودکورت بزرگ طبقه سوم با ارائه غذاهای سنتی تایلندی و میان‌وعده‌های سریع، از بخش‌های جدایی‌ناپذیر گردش آخر هفته در مایک به شمار می‌آید. مرکز خرید مایک پاتایا به سیستم تهویه مطبوع مدرن و مبلمان برای استراحت بازدیدکنندگان مجهز است و با برگزاری رویدادهای جذاب، افراد محلی  و گردشگران را جذب خود می‌کند. البته این مرکز خرید حالت زنجیره‌ای دارد و شعبه‌های دیگر آن هم در شهر فعال است که خدمات اقامتی ارائه می‌دهند.

مرکز خرید بزرگ مایک پاتایا

۴. جشنواره محصولات محلی در وان تامبون، وان پراداکت

بازار وان تامبون وان پراداکت (One Tambon, One Product، یا OTOP) یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا برای گردشگرانی است که می‌خواهند پولشان را صرف تقویت کسب‌وکارهای محلی و ترویج محصولات دست‌ساز کنند. نام این بازار به معنی «هر استان یک محصول» است و با وسعت بیش از ۱۵۰۰ متر مربع در قالب طرح حمایت دولت تایلند از صنعتگران محلی راه‌اندازی شده و محصولات روستاها و مناطق اطراف پاتایا را به فروش می‌رساند. صنایع دستی، سوغاتی، لوازم خانگی، منسوجات، سفال، محصولات بامبو، آباژور و صابون معطر از جمله کالاهای متنوع و رنگارنگ در این بازار پاتایا است.

جشنواره محصولات محلی در وان تامبون، وان پراداکت

۵. رویال گاردن پلازا، جذاب از همان ابتدا

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید پاتایا رویال گاردن پلازا (Royal Garden Plaza) در ساحل شهر است که نمای متفاوتش با یک هواپیمای قرمز متصل به ساختمان و بادکنک زردرنگ بزرگی که از بام بیرون زده، شما را مجذوب خود می‌کند. رویال گاردن پلازا چهار طبقه دارد که یک طبقه آن به موزه مجسمه‌های مومی ریپلیز (Ripley's Believe It or Not) اختصاص یافته و در سه طبقه دیگر مجموعه‌ای از محصولات بهترین برندهای مد دنیا را پیدا می‌کنید. این موزه با فروشگاه‌های متنوع و فودکورت عالی، خرید و گردش در رویال گاردن پلازا را به تجربه متفاوت در پاتایا تبدیل می‌کند.

رویال گاردن پلازا، جذاب از همان ابتدا

۶. آوت لت مال پاتایا، خرید از بهترین حراجی های تایلند

آوت لت مال (Outlet Mall Pattaya) از آن دسته مراکز خرید پاتایا است که نامش لبخند به لب عاشقان خرید و حراجی می‌آورد. در این مرکز خرید می‌توانید کالاهای فصل گذشته بیش از ۳۰۰ برند را با تخفیف‌های عالی تهیه کنید که گاهی به ۷۰ درصد هم می‌رسد. آوت‌لت مال پاتایا بهترین محل برای خرید لباس‌های زنانه، بچگانه و اسپورت با قیمت مناسب برای کل خانواده است.

 

آوت لت مال پاتایا، خرید از بهترین حراجی های تایلند

۷. گردشی زنده و شاد در سنترال مارینا

سنترال مارینا (Central Marina) با طراحی باز و محوطه سرسبز از مدرن‌ترین مراکز خرید پاتایا است و قبلاً به نوعی اصلی‌ترین مرکز خرید شهر ساحلی یا همان سیتی سنتر پاتایا به حساب می‌آمد. اینجا می‌توانید در مساحتی ۱۵۰۰۰ متر مربعی به گردش در میان فروشگاه‌های لباس زنانه، فروشگاه‌های تخصصی محصولات متنوع، برندهای جهانی مد و لوازم الکترونیکی مشغول شوید. محوطه بازی جذاب برای کودکان، سالن سینمای مجهز، رستوران‌های مختلف، سالن‌های ماساژ، موسیقی زنده و تفریحات سرگرم‌کننده سنترال مارینا را به یکی از بهترین مقصدها برای خرید در پاتایا تبدیل کرده است.

گردشی زنده و شاد در سنترال مارینا

۸. بازار شبانه دپراسیت

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید پاتایا برای علاقه‌مندان به بازارهای محلی، بازار شبانه دپراسیت (Thepprasit Night Market) است که آخر هفته‌ها برگزار می‌شود. این بازار متفاوت با انواع محصولات محلی در کنار غرفه‌های غذای خیابانی میزبان شما می‌شود تا از تنوع شگفت‌انگیز لباس‌ها، انواع سوغاتی‌ و حتی لوازم جانبی موبایل لذت ببرید.

بازار شبانه دپراسیت

۹. توککام آی تی سنتر

توککام آی تی سنتر (Tukcom IT Center) از بهترین مراکز خرید پاتایا برای خرید لوازم الکترونیکی است. در طبقات مختلف این ساختمان قدیمی از تلفن‌های همراه و لوازم جانبی نو و دست دوم تا لپتاپ و انواع محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را پیدا می‌کنید. توککام همه علاقه‌های دوستداران فناوری و وسایل الکترونیکی را یک‌جا گرد آورده و مکان مناسبی برای قدم زدن و خرید است.

توککام آی تی سنتر

۱۰. بازار شب پاتایا

نام بازار شب پاتایا (Pattaya Night Bazaar) در میان مراکز خرید پاتایا کمی گمراه‌کننده است، چون در واقع شبانه نیست و در تمام طول روز برای علاقه‌مندان به خرید باز می‌ماند. اگر می‌خواهید خرید با قیمت مناسب و ارزان را بدون تحمل گرمای بازارهای خیابانی تجربه کنید، به بازار شب پاتایا بیایید. سیستم تهویه مطبوع این بازار، گردش در میان مجموعه فروشگاه‌های لباس، کفش، جواهرات، لوازم آرایشی و حتی سوغاتی را در هوای گرم این شهر ساحلی به تجربه دلپذیری تبدیل می‌کند. اگر در چانه‌زنی ماهر باشید، از بازار شب پاتایا هدایایی با قیمت مناسب برای دوستان و خانواده‌تان به همراه خواهید برد.

بازار شب پاتایا

پرسش‌های متداول

بهترین مراکز خرید پاتایا کدام است؟
مرکز خرید رویال گاردن پلازا ،مرکز خرید فستیوال پاتایا، مرکز خرید مایک و مرکز خرید سنترال مارینا از بهترین مراکز خرید پاتایا هستند.
آیا مراکز خرید پاتایا برای گردش و خرید همراه خانواده مناسب است؟
بله، بیشتر مراکز خرید پاتایا محوطه بازی منطقه کودکان، محل‌های استراحت و تفریح و رستوران‌های متعدد دارند.
مریم براتی مریم براتی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}