بهترین رستوران های کارلووی واری که باید به آنها سر بزنید!

فاطمه روستا
  • فاطمه روستا
  • 1403/3/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین رستوران های کارلووی واری انواع غذاهای خوشمزه را سرو می کنند و می توانید با سفر به این شهر، از طعم دلپذیر این غذاها لذت ببرید.

تور اروپا

غذای هر شهر، فرهنگ و تاریخ آن شهر را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل خیلی از کسانی که به شهرهای جدیدی سفر می‌کنند، غذاهای جدید آن شهر را امتحان می‌کنند. کارلووی واری در کشور جمهوری چک واقع شده است و به خاطر غذاهای خود شهرت دارد. به همین دلیل اگر شما هم قصد سفر با تور چک و بازدید از این شهر زیبا را دارید، رفتن به بهترین رستوران‌های کارلووی واری که در ادامه به شما معرفی خوایم کرد را از دست ندهید.

لیست بهترین رستوران های کارلووی واری

۱. رستوران مارچ با یک فضای خانوادگی زیبا

  • آدرس رستوران مارچ: شهرکارلووی واری، Marianskolazenska ۴
  • شماره تلفن: ۴۲۰۷۳۰۱۳۳۶۹۵+

اولین رستوران شهر کارلووی واری که ما در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم، رستوران مارچ (Le Marche) است که برای جمع‌های خانوادگی محیط فوق العاده مناسبی دارد. در این رستوران انواع غذاهای جمهوری چک با بالاترین کیفیت و تمیزترین حالت سرو می‌شوند و شما می‌توانید انواع غذاهای زیبا را در یک محیط لاکچری و در عین حال آرامش بخش به همراه خانواده خود سرو کنید. همچنین خدمات این رستوران نیز بسیار حرفه‌ای است و می‌توانید از میان منوی غذای متنوع، غذاها را با قیمت مناسبی پیدا کنید. غذایی که در این رستوران سرو می‌شود، کاملاً تازه و خوشمزه است و به همراه هر نوع غذا، پیش غذای مخصوص به آن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. نحوه رفتار پرسنل این رستوران فوق‌العاده حرفه‌ای است و این امر، احساس خوب شما موقع بازدید از این رستوران را چندین برابر افزایش می‌دهد. بیشترین غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، غذاهای فرانسوی هستند.

مطالب مرتبط

بهترین مراکز خرید کارلووی واری، بهشت خریداران معرفی جاهای دیدنی کارلووی واری، زیبایی های بی نظیر چک

رستوران مارچ با یک فضای خانوادگی زیبا

۲. رستوران پرومنادا با خوشمزه ترین غذاها

  • آدرس رستوران پرومنادا: شهر کارلووی واری، هتل پرومنادا
  • شماره تلفن: ۴۲۰۳۵۳۲۲۵۶۴۸+

یکی دیگر از بهترین رستوران های کارلووی واری با انواع غذاهای فرانسوی و غذاهای فرهنگی مربوط به جمهوری چک، رستوران پرومنادا (Promenade) است. این رستوران مانند نگینی در میان سایر رستوران‌های این شهر شناخته می‌شود و توجه بسیاری از مردم بومی این شهر و همچنین توریست‌ها را به سمت خود جلب کرده است. بیشترین مشتریان این رستوران، زوج‌هایی هستند که به دنبال یک غذای مناسب به فرد و غذای رویایی و خاص می‌گردند.

رستوران پرومنادا ک رستوران فوق العاده زیبا با پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد و از همه مهمتر، غذاهای بسیار خوشمزه با قیمتی مناسب است. خیلی کم پیش می‌آید که رستورانی با تمام این ویژگی‌های خوب در کنار یکدیگر در کشور جمهوری چک وجود داشته باشد که از این نظر، رستوران پرومنادا توانسته در فهرست بهترین‌ها قرار بگیرد. به همین دلیل بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که به این رستوران مراجعه کنید. علاوه بر غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعم، در این رستوران می‌توانید انواع دسرها و نوشیدنی‌های جمهوری چک را با طعم عالی امتحان کنید. این رستوران مکانی عالی برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه است که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، خدمات بسیار خوبی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

رستوران پرومنادا با خوشمزه ترین غذاها

۳. رستوران سفارت با فضای داخلی بسیار زیبا

  • آدرس: کارلووی واری، نوا لوکا هتل سفارت
  • شماره تلفن: ۴۲۰۵۵۳۲۲۱۱۶۱+

یکی دیگر از بهترین رستوران های کارلووی واری که غذاهای متنوعی سرو می‌کند، رستوران سفارت (Restaurant Embassy) است. در این رستوران علاوه بر داشتن فضای بسیار زیبا برای گرفتن عکس‌های منحصر به فرد، غذاهای خوشمزه‌ای نیز سرو می‌شوند و شما می‌توانید بهترین غذاهای کشور جمهوری چک را در این رستوران امتحان کنید. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، منوی بسیار متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در میان غذاهای آن، می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به گارسون سفارش دهید. حتی اگر نگاهی به سایت این ستوران بیندازید، متوجه می‌شوید که تا چه حد مراجعه کنندگان نسبت به این رستوران رضایت دارند. رستوران سفارت در شهر کارلووی واری در نزدیکی رودخانه و تقریباً در مرکز شهر واقع شده است و شما می‌توانید خیلی راحت خود را به آنجا برسانید.

رستوران سفارت با فضای داخلی بسیار زیبا در کالووی واری

۴. رستوران بزرگ پاپ با فضای لوکس و لاکچری

  • آدرس: جمهوری چک، کارلووی واری، سیسارسک ازن
  • شماره تلفن: ۴۲۰۵۵۳۱۰۹۶۳۱+

اگر به دنبال یک رستوران شیک و فوق العاده مجلل در جمهوری چک می‌گردید که علاوه بر داشتن غذاهای خوشمزه، فضای لاکچری هم داشته باشد، باید رستوران بزرگ پاپ (Grand restaurant Pupp) را به شما پیشنهاد کنیم. همچنین فضای این رستوران بسیار صمیمانه و دوست داشتنی است و احساس خیلی خوبی موقع رفتن به آنجا به شما دست می‌دهد. این رستوران نیز مانند نمونه‌های قبلی که به شما معرفی کردیم، درون یک هتل بزرگ واقع شده است و شما می‌توانید اقامت خیلی خوبی در هتل بزرگ پاپ داشته باشید. این رستوران با نام رستوران گراند نیز شناخته می‌شود و شهرت زیادی در هر کارلووی واری در جمهوری چک دارد. رفتار پرسنل بسیار حرفه‌ای بوده و در کنار ارائه خدمات منحصر به فرد، یک شب رویایی را برای شما رقم می‌زنند.

رستوران بزرگ پاپ با فضای لوکس و لاکچری

۵. رستوران پاریس با غذاهای منحصر به فرد جمهوری چک

  • آدرس: کارلووی واری هتل امپریال، لیبوسینا (Libusina) 
  • شماره تلفن: ۴۲۰۷۳۱۱۲۳۰۲۳+

یکی دیگر از بهترین رستوران های کارلووی واری با فضای دلپذیر و بسیار خوشمزه، رستوران پاریس (Restaurant Paris) است که طرفداران خیلی زیادی در میان گردشگران و همچنین مردم بومی خود این شهر نیز دارد. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، یک گارسون جلوی در منتظر شماست و بعد از خوش آمد گویی و سلام کردن، شما را به یک میز مناسب راهنمایی می‌کند. برای انتخاب غذا نیز شما می‌توانید از نظر گارسون ‌ها کمک گرفته و بهترین غذای این رستوران را انتخاب کنید. با این حال، برخی از افراد اعتقاد دارند که قیمت غذاهای این رستوران در برابر کیفیتی که دارد، به نسبت بالا است و شاید از نظر هزینه، خیلی از افراد چندان علاقه‌ای به این رستوران نداشته باشند و فکر کنند که رستوران گرانی است.

از طرف دیگر، بسیاری از گردشگرانی که بعد از اقامت در هتل تاریخی امپریال (Imperial Hotel) از آنجا دیدن کرده‌اند و غذا خورده‌اند، رضایت خیلی زیادی داشته‌اند. یکی از مهمترین مزایای این رستوران این است که سبک آشپزی جدیدی در آن وجود دارد و شما می‌توانید غذاهای جدید را در این مکان در جمهوری چک امتحان کنید. به همین دلیل خیلی از افراد به سایر گردشگران پیشنهاد می‌کنند که اگر به شهر کارلووی واری رفتند، به هیچ عنوان تجربه خوردن غذا در این رستوران را از دست ندهند.

رستوران پاریس با غذاهای منحصر به فرد جمهوری چک

۶. رستوران سلطنتی ساوی از بهترین رستوران های کارلووی واری

  • آدرس: کارلووی واری، پترا ولیکهو ۱۶
  • شماره تلفن: ۴۲۰۳۵۹۰۱۸۸۱۱+

شما می‌توانید برای امتحان کردن انواع غذاها و به خصوص دسرهای جمهوری چک، به رستوران سلطنتی ساوی (Savoy Royal Restaurant)  بروید. در این رستوران انواع دسرهای فوق العاده خوشمزه همراه غذاهای جذابی سرو می‌شوند که شما می‌توانید در کنار اقامت در هتل ساوی، به رستوران این هتل نیز بروید و به همراه خانواده و دوستان خود، از طعم بی‌نظیر غذاهای این مکان لذت ببرید. از رفتار خوش برخورد پرسنل گرفته تا خدمات و طعم غذا، همه عالی هستند و در کنار یکدیگر، بهترین مکان برای خوردن غذا در شهر کارلووی واری را به وجود آورده‌اند. شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود، در منو یکی از غذاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از گذشت چند دقیقه، آن را با طعم خوشمزه‌ای که دارد سرو کنید. علاوه بر غذای اصلی، نوشیدنی‌ها و قهوه‌های این رستوران نیز بسیار عالی هستند و شما می‌توانید تجربه عالی در رستوران سلطنتی ساوی به همراه خانواده خود داشته باشید. حتی این امکان وجود دارد که بعد از یک بار تجربه غذا خوردن در این رستوران، باز هم به آنجا بازگردید.

رستوران سلطنتی ساوی از بهترین رستوران های کارلووی واری

۷. رستوران یو وودوپادو با فضای دلپذیر 

  • آدرس: کارلووی واری، جاچی مو، لسبن ازن، توماس گاریگو ماساریکا
  • شماره تلفن: ۴۲۰۵۵۳۸۳۱۱۱۱+

رستوران دیگری در شهر کارلووی واری که کیفیت غذای بسیار عالی و فضای منحصر به فردی برای نشستن دارد، رستوران یو وودوپادو (Restaurace U vodopádu) است. بسته به نوع غذا، شما می‌توانید کیفیت‌های مختلفی را در این رستوران مشاهده کنید. به عنوان مثال، برخی از بازدیدکنندگان از همبرگر خیلی رضایت داشتند. این در حالی است که می‌گفتند کوفته‌های گوشت در این رستوران کمی سفت و خشک بوده است. از طرف دیگر، فضای داخلی این رستوران بسیار دوست داشتنی و جذاب است و شما می‌توانید در کنار خدماتی که پرسنل این رستوران به شما ارائه می‌دهند، بهترین و رویایی‌ترین شب زندگی خود را در شهرکارلووی واری در این رستوران بگذرانید. همچنین فضای داخلی این رستوران به گونه‌ای است که جای کافی برای نشستن شما دارد و همه میزها در کنار یکدیگر قرار نگرفتند. باز هم همه چیز به سلیقه و ذائقه خود شما بستگی دارد و به طور کلی، با یک بار رفتن به این رستوران، می‌توانید تجربه خیلی خوبی داشته باشید.

رستوران یو وودوپادو با فضای دلپذیر

۸.  رستوران پنزیون فرا برای همه وعده های غذایی

  • شماره تلفن: ۴۲۰۶۰۳۱۴۰۱۲۰+

اگر به دنبال بهترین رستوران های کارلووی واری می‌گردید تا بتوانید غذاهای منحصر به فرد و خاص جمهوری چک را که نشأت گرفته از فرهنگ این کشور هستند، امتحان کنید، رستوران پنزیون فرا (Penzion a restaurace Fara) می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این رستوران علاوه بر داشتن غذاهای خیلی خاص و جذاب اروپایی، فضای فوق العاده زیبایی نیز دارد و در طول زمانی که شما برای غذا خوردن به آنجا می‌روید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای مختلف برای وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام را هم با کیفیت بسیار بالایی امتحان کنید. علاوه بر غذا، نوشیدنی‌های این رستوران نیز بسیار خوشمزه و خوش طعم هستند و شما می‌توانید برای استراحت کردن و خوردن دسرهای خوشمزه جمهوری چک، به آنجا بروید.

رستوران پنزیون فرا برای همه وعده های غذایی

۹. رستوران پیزریا کاپری با تنوع غذایی بسیار زیاد

  • شماره تلفن: ۴۲۰۳۵۳۲۳۶۰۹۰+

مکان دیگری که شما می‌توانید غذاهای فرهنگ جمهوری چک را با کیفیت بالایی در آنجا امتحان کنید، رستوران پیزریا کاپری (PIZZERIA) است. قیمت این رستوران در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهد و طعم غذاها، کاملا مناسب است و به همین دلیل خیلی از گردشگران و توریست‌ها این مکان را برای غذا خوردن در شهر کارلووی واری انتخاب می‌کنند. از طرف دیگر، رفتار پرسنل و گارسون‌های این مکان نیز بسیار دوست داشتنی است و باعث می‌شوند که شما یک شب بسیار خوب را در این رستوران عالی سپری کنید. بر اساس منو که گارسون در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید انواع غذاهای جمهوری چک و سایر غذاهای اروپایی را نیز امتحان کنید. تنوع غذاها در این رستوران بسیار زیاد است و اگر اطلاعاتی درباره این غذاها ندارید، می‌توانید کمی درباره آنها تحقیق کنید یا از خود گارسون، درباره نحوه پخت این غذاها سوال بپرسید تا مطمئن شوید که آیا با ذائقه شما هماهنگ است یا خیر. با در نظر گرفتن این موارد، به احتمال خیلی زیاد می‌توانید از گذراندن وقت در رستوران پیزریا کاپری و خوردن غذاهای مختلف در این مکان نهایت لذت را ببرید.

رستوران پیزریا کاپری با تنوع غذایی بسیار زیاد

۱۰.  رستوران سیدلاک پیونیس با بهترین کیفیت غذا

  • شماره تلفن: ۴۲۰۶۰۳۴۱۶۵۴۵+

در نهایت، آخرین موردی که به عنوان بهترین رستوران های کارلووی واری به شما پیشنهاد می‌کنیم، رستوران سیدلاک پیونیس (Sedlecka Pivnice)  است. در این رستوران، انواع غذاهای جمهوری چک به عنوان ناهار، شام و میان وعده در کنار دسر و انواع نوشیدنی‌ها با کیفیت بسیار بالایی سرو می‌شوند. پس اگر به غذاهای اروپایی علاقه دارید و می‌خواهید در یک فضای لوکس و مدرن غذای خود را بخورید، مطمئن باشید که این رستوران در شهر کارلووی واری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای خوردن غذا در این رستوران شما می‌توانید از قبل میز رزرو کنید یا حتی غذا را گرفته و به مکان‌های دیگر ببرید و بخورید. علاوه بر این که طعم غذاها در این مکان بسیار خوشمزه هستند، طراحی و دیزاین غذاها نیز کاملا متفاوت هستند و این امر، شما را به خوردن انواع غذاهای اروپایی ترغیب می‌کند. پس اگر به کشور جمهوری چک و شهر کارلووی واری سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به این رستوران بزنید و غذاهای بی‌نظیر آن را امتحان کنید. البته علاوه بر مواردی که گفتیم، رستوران‌های دیگری نیز در شهر کارلووی واری وجود دارند که غذاها را با کیفیت خیلی بالایی ارائه می‌دهند. با این حال، در این فهرست فقط به ۱۰ مورد از آنها اشاره کردیم که رفتن به این مکان‌ها واقعاً ارزشش را دارد.

رستوران سیدلاک پیونیس با بهترین کیفیت غذا

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران کارلووی واری برای خانواده کدام است؟
 اگر به همراه خانواده خود به جمهوری چک و شهر کارلووی واری سفر کردید، ما رفتن به رستوران مارچ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
کدام یک از رستوران‌های کارلووی واری فضای لوکس و لاکچری دارند؟
رستوران‌های پرومنادا، سفارت، رستوران گراند پاپ و رستوران سلطنتی ساوی از نظر طراحی و دیزاین لوکس بوده و جذابیت بیشتری دارند.

فاطمه روستا فاطمه روستا
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}