بهترین رستوران های لندن و تجربه غذاهایی متفاوت در انگلیس

ندا علیخانی
  • ندا علیخانی
  • 1403/2/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین رستوران های لندن با منوی های متنوع و تجربه ای بی نظیر هر ذائقه ای از غذاهای سنتی انگلیسی تا طعم های لذیذ بین المللی را به وجد می آورند.

تور اروپا

لندن، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری بوده که رستوران‌گردی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به این شهر تاریخی و زیبا باشد. پایتخت انگلیس که به واسطه حضور مهاجرینی از سایر کشورها، رستوران‌های مختلف با تنوع غذایی بالا را در دل خود جای داده‌است. رستوران‌های لندن از رستوران‌هایی شیک و لوکس با غذاهایی گران‌قیمت که «ستاره میشلن» را از آن خود کرده تا رستوران‌هایی ارزان‌قیمت و دنج در محله‌های کوچک شهر را شامل می‌شود. از این رو، در تور انگلیس، در کنار بازدید از جاهای دیدنی لندن این شهر رویایی، چشیدن طعم‌های هیجان‌انگیز در رستوران‌های آن را از دست ندهید. برای آشنایی بیشتر با بهترین رستوران های لندن که تجربه خاطره‌انگیزی از غذاهای انگلیسی را برایتان به یادگار خواهد گذاشت، با این مطلب از ایوار همراه شوید.

فهرست بهترین رستوران های لندن

۱. رستوران پیتر شام با فضایی آرامش بخش

رستوران پیتر شام (Petersham Nurseries Restaurant) که روزی محلی برای مراقبت از گل‌ها و گیاهان زیبا بود، امروزه رستورانی است که توانسته ستاره میشلن را کسب کند. کافه رستورانی با فضایی رویایی و آرامش‌بخش که گیاهان تازه یکی از بخش‌های اصلی طراحی فضای داخلی آن را تشکیل می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم برای صرف یک وعده غذایی هیجان‌‌انگیز در رستوران پیتر شام، ابتدا با بروسکتا (Bruschetta) ایتالیایی به عنوان یک پیش‌غذا شروع کنید و سپس برای وعده اصلی می‌توانید گنوچی کدوحلوایی (pumpkin gnocchi) یا پاستا تورتلینی ترافل (truffle tortellini) را انتخاب کنید و از طعم لذیذ آن‌ها لذت ببرید.

رستوران پیترشام با فضایی آرامش بخش

۲. رستوران بائو در لندن

رستوران بائو (BAO Noodle Shop) یکی از بهترین رستوران های لندن در خیابان سوهو این شهر بوده که محبوبیت بسیاری در میان مشتریان خود دارد. رستورانی تایوانی که شعبه‌های مختلفی دارد و این شعبه در کنار سایر غذاهای خود، به طور ویژه بر روی سرو انواع خوراکی با نودل تمرکز دارد. خوراک آب‌گوشت با گوشت گاو در رستوران بائو را می‌توان یکی از بهترین غذاها برای روزهای بارانی لندن انتخاب کرد. نان‌های مخصوص بائو در کنار خوراک گوشت و بادام‌زمینی، مرغ یا میگو سرخ‌شده به عنوان غذای کلاسیک و محبوب بائو و همچنین کوفته‌های گوشت گوسفند در کنار ترشی سبزیجات هم از دیگر غذاهای رستوران تایوانی بائو بوده که پیشنهاد خوبی برای صرف یک وعده غذای خوش عطر و طعم خواهد بود.

رستوران بائو و سفری در لندن

۳. رستوران مانتکا برای چشیدن پاستای لذیذ ایتالیایی

یکی از بهترین رستوران های شهر لندن که می‌توانید طعم خوش غذاهای ایتالیایی را بچشید، رستوران مانتکا (Manteca) نام دارد. یک رستوران ایتالیایی که اگرچه غذاهای گیاهی هم طبخ می‌کند، اما غذاهای گوشتی آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. در یک قسمتی از رستوران مانتکا یک قصابی کوچکی وجود دارد که گوشت حیوانات مختلف در آن قرار داده شده و مشتریان به انتخاب خودشان می‌توانند آن‌ها را سفارش دهند. برای صرف یک وعده غذای هیجان‌انگیز و کامل در مانتکا می‌توانید ابتدا غذای خود را با نان فوکاچیا و رزماری (Focaccia) شروع کنید. در ادامه بشقابی از طعم‌های مختلفی مانند میت‌بال گوشت گاو به همراه خربزه، ژامبون خام، کمی پنیر ریکوتای خانگی و سالاد را بچشید. در انتها و برای وعده اصلی پاستای خانگی مانتکا را میل کنید.

رستوران مانتکا برای چشیدن پاستای لذیذ ایتالیایی

۴. رستوران سشن آرتز کلاب، از زیباترین رستوران های شهر لندن

رستوران سشن آرتز کلاب (Sessions Arts Club) را می‌توان به عنوان یکی از زیباترین رستوران های شهر لندن معرفی کرد. رستورانی که طراحی کلاسیک و هنری داشته و ورود به آن مانند ورود به برگی از تاریخ گذشته لندن است. رستورانی دو طبقه، با پنجره و طاق‌های بزرگ، دیوارهایی که رنگ سبز پوسته پوسته شده و گچ‌های بریده‌شده دارند. این رستوران در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده‌است اما آثار هنری، مجسمه، گلدان‌ها، مبل‌های مخملی و صندلی‌های موجود در فضای آن به شکلی بوده که تصویری از گذشته را به نمایش می‌گذارد. سرآشپز رستوران سشن آرتز، فلورانس نایت (Florence Knight) نام داشته که با الهام از غذاهای سراسر اروپا و با چاشنی خلاقیت و مهارت‌های فردی غذاهایی خوش‌عطر و طعم را خلق می‌کند. کراکت‌های میگو در کنار نخودهای کره‌ای و پارمزان را می‌توان یکی از انتخاب‌های خوب در یکی از بهترین رستوران های لندن نام برد.

رستوران سشن آرتز کلاب، از زیباترین رستوران های شهر لندن

۵. رستوران پر از انرژی سیرکولو پاپولار

  • موقعیت رستوران سیرکولو پاپولار بر روی نقشه
  • وب‌سایت
  • ساعت کاری رستوران سیرکولو پاپولار: شنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
  • یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب، دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۰:۳۰ شب و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

اگر در لندن به دنبال رستورانی با محیطی پرانرژی و شاد هستید، رستوران سیرکولو پاپولار (Circolo Popolare) را از دست ندهید. یکی از بهترین رستوران های لندن که اغلب برای مهمانی و دورهمی انتخاب می‌شود. در طراحی داخلی رستوران سیرکولو پاپولار سقف‌ها بلند و یکی از دیوارها به صورت کامل با انواع نوشیدنی‌ها تزئین شده‌است. رنگ‌هایی پرانرژی و فضایی پر از نور با چراغ‌هایی که از گوشه به گوشه و در میان گل‌آرایی که بر روی سقف انجام‌شده، آویزان شده‌اند. پاستا یکی از محبوب‌ترین غذاهای سیرکولو پاپولار بوده که طعم‌هایی بی‌نظیر دارد. پاستای La Gran Carbonara و همچنین پاستای مافالدا (Mafaldine) به همراه ترافل و سس خامه‌ای پنیر ماسکارپونه از جمله غذاهایی است که از منوی غذایی این رستوران پیشنهاد می‌شود.

رستوران پر از انرژی سیرکولو پاپولار

۶. رستوران جنجالی برات

شاید کمتر رستورانی بتواند در مدت زمانی کمتر از شش ماه پس از آغاز به کار خود، ستاره میشلن را کسب کند. رستوران برات (BRAT Restaurant) همان رستورانی در شهر لندن است که مدت زمان کوتاهی پس از افتتاحیه توانسته به لطف هنر سرآشپز خود، «توماس پری»، ستاره میشلن را از آن خود کند. رستورانی با نمای بیرونی به رنگ مشکی و فضایی دنج که غذاهای دریایی و گریل آن محبوب است.

رستوران جنجالی برات در لندن

۷. رستوران هانی اند کو و دنیای غذاهای خاورمیانه ای

رستوران هانی اند کو (Honey & Co) که در ابتدا در فضای کوچکی در خیابان وارن (Warren Street) مشغول به کار بود، در سال ۲۰۲۲ به فضای بزرگ‌تر در خیابان Lamb’s Conduit نقل مکان کرد. جایی که علاوه‌بر محیط داخل رستوران، فضای بیرونی هم برای نشستن مشتریان و سرو غذا طراحی و اجرا شد. رستورانی که منوی متنوعی از انواع غذاهای متعلق به خاورمیانه را عرضه می‌کند. بشقاب سالاد هلو در ترکیب با پنیر بز و بادام‌های برشته، سیب‌زمینی سوخاری و سبزیجات، گوشت و ماهی کبابی تنها بخشی از غذاهای خوش‌طعم یکی از بهترین رستوران های لندن هستند. دسرهای جذاب، نان و کیک‌های خوشمزه رستوران هانی اند کو را هم از دست ندهید.

رستوران هانی اند کو و دنیای غذاهای خاورمیانه ای

۸. رستوران اسپرینگ با محیطی رویایی

  • موقعیت رستوران اسپرینگ بر روی نقشه
  • وب‌سایت
  • ساعت کاری رستوران اسپرینگ: شنبه‌ها از ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر تا ۹:۳۰ شب، یک‌شنبه‌ها و دوشنبه‌ها تعطیل و سایر روزها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر و از ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر تا ۹:۳۰ شب

در قسمتی از خانه سامرست (Somerset House) رستورانی با فضایی رویایی، ترکیبی از رنگ‌های پاستلی و ملایم، سنگ‌های مرمر ایتالیایی و طرح‌های باشکوهی بر روی دیوارها بنا شده که رستوران اسپرینگ (Spring Restaurant) نام دارد. محیطی دنج و آرام که روزهایی پر از نور و روشن و شب‌هایی با نور ملایم چراغ‌ها و فضایی عاشقانه را به نمایش می‌گذارد. آشپز معروف و شناخته‌شده رستوران لوکس و گران‌قیمت اسپرینگ با نام «اسکای گینگل» (Skye Gyngell)، همواره سعی می‌کند در هر فصل غذاهایی با مواد اولیه ویژه همان فصل را عرضه کند. مواد اولیه‌ای ارگانیک که از مزرعه «فرن ورو» (Fern Verrow) برداشت می‌شود. رستوران اسپرینگ را می‌توان انتخابی عالی برای یک قرار عاشقانه در نظر گرفت.

رستوران اسپرینگ با محیطی رویایی در لندن

۹. رستوران پادلا برای عاشقان پاستا در لندن

اگر به دنبال یکی از ارزان ترین رستوران های شهر لندن هستید، رستوران پادلا (Padella) را انتخاب کنید. رستورانی واقع در خیابان Southwark که به سرو پاستاهای بی‌نظیر معروف است. در پادلا غذا را باید در فضای بیرونی رستوران میل کنید. رستورانی با قیمت‌هایی بسیار مناسب که همیشه مملو از مشتری است. پاستای کاسیو (The Pici Cacio e Pepe) این رستوران را به همراه نوشیدنی‌های ایتالیایی امتحان کنید و از طعم غذاهای ایتالیایی در شهر لندن لذت ببرید. برای سرو غذا در رستوران پادلا امکان رزرو وجود ندارد.

ستوران پادلا برای عاشقان پاستا

۱۰. رستوران کته، از بهترین رستوران های ایرانی لندن

  • موقعیت رستوران کته بر روی نقشه
  • وب‌‌سایت
  • ساعت کاری رستوران کته: شنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و از ساعت ۶ غروب تا ۱۱ شب، یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹:۳۰ شب، دوشنبه‌ها تعطیل و سایر روزها از ساعت ۶ غروب تا ۱۱ شب

اگر در سفر خود به انگلیس، دلتنگ ایران بودید، رستوران ها ایرانی لندن را از دست ندهید. رستوران کته (Kateh Restaurant) یکی از بهترین رستوران های لندن بوده که غذاهای لذیذ ایرانی را سرو می‌کند. رستورانی که با داشتن غذاهای اصیل و باکیفیت ایرانی توانسته برنده چندین جایزه شود. در رستوران ایرانی کته که از رستوران‌های شیک شهر محسوب می‌شود، می‌توانید انواع کباب، خوراک ماهی و خورش‌های ایرانی را در کنار برنج میل کنید.

رستوران کته، از بهترین رستوران های ایرانی لندن

۱۱. رستوران لوکس لدبری در لندن

  • موقعیت رستوران لدبری بر روی نقشه
  • وب‌سایت
  • ساعت کاری رستوران لدبری: جمعه‌ها و شنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱:۳۰ بعدازظهر و از ساعت ۶ غروب تا ساعت ۹:۱۵ شب، یک‌شنبه‌ها و دوشنبه‌ها تعطیل و سه‌شنبه‌ها، چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۶ غروب تا ۹:۱۵ شب

اگر برای قرار عاشقانه یا یک مهمانی ویژه به دنبال رستورانی شیک و خاص هستید، رستوران لدبری (The Ledbury) را انتخاب کنید. رستورانی با محیطی شیک و مدرن و نورپردازی چشم‌گیر که با خلق فضایی دنج و سرو غذاهای جذاب خاطره خوشی از رستوران های شهر لندن را برایتان به ارمغان می‌آورد. رستوران لدبری که توانسته ستاره میشلن را از آن خود کند، به علت محبوبیت بالای خود در میان مشتریان، باید از چند ماه قبل رزرو شود. سرآشپز برت گراهام (Brett Graham) همواره تلاش می‌کند با طبخ غذاهای جدید و متنوع رضایت مشتریان خود را به دست آورد؛ با این حال برخی از غذاهای این رستوران همواره تکرار می‌شوند، مانند خوراک تخم قرقاول با ترافل، شیرینی تارت شکر قهوه‌ای با ترکیبی از کرم کاستارد لطیف و همچنین بستنی زنجبیلی خوش‌طعم خود که موردپسند بسیاری از مشتریان است.

رستوران لوکس لدبری در لندن

۱۲. رستوران سیلو، دوست دار محیط زیست

  • موقعیت رستوران سیلو بر روی نقشه
  • وب‌سایت
  • ساعت کاری رستوران سیلو: یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه‌ها تعطیل، شنبه‌ها از ساعت ۱ بعدازظهر تا ۲ بعدازظهر و از ساعت ۶ غروب تا ۱۱ شب و چهارشنبه‌ها، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۶ غروب تا ۱۱ شب

رستوران سیلو (Silo) که در کنار یک کانال آبی واقع شده‌است، یکی از رستوران‌های خاص لندن است. اولین رستوران در دنیا که هیچ زباله‌ای تولید نمی‌کند و بسیاری از لوازم موجود در فضای آن بازیافتی هستند. زباله‌های به‌جای مانده از غذاهای این رستوران تبدیل به کمپوست و مواد بازیافتی می‌شوند. در رستوران سیلو منوی غذاها به شکل دیجیتالی بر روی دیوار نمایش داده می‌شود که با استفاده از کد QR قابل دسترس است و به همین علت هیچ منوی کاغذی در این رستوران نمی‌بینید. رول سبزیجات با ترکیبی از خمیر سویا، سیر کبابی با سس گاروم ترش و خوراک دامپلینگ چغندر بخشی از غذاهای هیجان‌انگیز و متفاوت یکی از بهترین رستوران های لندن هستند که پیشنهاد می‌شود امتحان کنید.

رستوران سیلو، دوست دار محیط زیست

پرسش‌های متداول

ارزان‌ترین رستوران های لندن کدامند؟
رستوران پادلا و رستوران بائو از ارزانترین رستوران های لندن هستند که غذاهایی با هزینه‌ای مناسب عرضه می‌کنند.
بهترین رستوران های لندن کدام است؟
رستوران سیرکولو پاپولار (Circolo Popolare) و رستوران کته و رستوران پیتر شام (Petersham Nurseries Restaurant) از بهترین رستوران‌های لندن هستند که فضای زیبایی هم برای مهمانی و دورهمی دارند.
ندا علیخانی ندا علیخانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,690
پاریس

تور فرانسه (پاریس)

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
مادرید، بارسلونا

تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,790

بنر تورهای اروپا

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}