معرفی اوت‌ لت های بنتوتا برای یک خرید مقرون به صرفه

    مریم براتی
    • مریم براتی
    • 1403/2/26
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    اوت لت های بنتوتا از آن موضوعاتی است که احتمالاً برای بیشتر مسافران سریلانکا جذاب به حساب می آید

    تور اروپا

    خرید پرتخفیف از فروشگاه‌های اوت لت بنتوتا گردش در این شهر تفریحی سواحل جنوب غربی سریلانکا را به دلپذیرترین تجربه شما تبدیل می‌کند، مخصوصاً اگر طرفدار پروپاقرص خرید کردن باشید. در اوت لت های بنتوتا می‌توانید انواع پوشاک، زیورآلات، کفش، سوغاتی‌های سریلانکا و لوازم الکترونیکی را با قیمت‌های عالی و حتی باورنکردنی تهیه کنید و برای دوستان و خانواده‌تان یادگاری ببرید. بنتوتا که بین دو کلان‌شهر کلمبو و گال قرار دارد، بیشتر با ساحل طویلی که به جزیره بهشت معروف شده و صخره‌های مرجانی محبوب برای غواصان، رودخانه خروشان و معبدهای چند صد ساله بودیی شناخته می‌شود. اما اگر قصد سفر به بنتوتا با تور سریلانکا را دارید، خرید ارزان در بنتوتا تجربه‌ای است که نباید از دست داد. در ادامه لیستی از بهترین اوت لت های بنتوتا را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با این کشور به مقاله جاهای دیدنی سریلانکا مراجعه فرمایید.

    لیست بهترین اوت لت های بنتوتا

    ۱. فروشگاه اوت لت برند لو سل اودل

    یکی از معروف‌ترین اوت لت های بنتوتا، فروشگاه اوت لت برند لو سل بای اودل (Luv SL by Odel) است. لو سل اودل از برندهای داخلی بازار مد سریلانکا است که علاوه بر محصولات تولید خود، کالاهای مرتبط از بعضی برندهای معروف دنیا را هم عرضه می‌کند. فروشگاه اوت لت این برند بهترین محل برای خرید سوغاتی‌های متنوع، از پوشاک و کفش و پارچه و زیورآلات تا انواع سوغاتی سنتی ‌و مدرن است. بهترین محصولاتی که می‌توانید از فروشگاه اوت لت لو سل بای اودل تهیه کنید: انواع پیراهن زنانه و مردانه، روسری‌های ابریشمی نفیس با طرح‌های سنتی فیل، انواع کفش و کلاه، لوازم آرایشی و مراقبت پوست، مجسمه‌های سنگی منبت‌کاری‌شده، جواهرات، لیوان‌های یادگاری، لوازم التحریر و خودکار، عروسک، کیف‌های پارچه‌ای و قاب عکس‌.

    فروشگاه اوت لت برند لو سل اودل

    ۲. فروشگاه اوت لت بامبو شوت

    با ده دقیقه رانندگی از مرکز شهر بنتوتا به فروشگاه اوت لت‌ بامبو شوت (Bamboo shoot factory outlet) می‌رسید که در کنار آن یک کارخانه پوشاک بزرگ دیده می‌شود. در این فروشگاه می‌توانید محصولات کارخانه یعنی کفش و لباس‌های زنانه، مردانه، بچگانه و اسپورت را با تخفیف‌هایی که گاهی به بیش از ۵۰ درصد هم می‌رسد تهیه کنید.

    فروشگاه اوت لت بامبو شوت

    ۳. اوت لت فکتوری الاستو

    یکی از محبوب‌ترین اوت لت های بنتوتا، اوت لت فکتوری الاستو (Elasto Factory Outlet) در خیابان الپیتیا (Elpitiya Road) است. این فروشگاه انواع تجهیزات ورزشی را از مت‌های یوگا تا ابزار تمرین بدنسازی و تناسب اندام، لباس‌های ورزشی، وسایل دویدن در کنار کالاهای دیگر از کیف و کفش و چتر تا مجسمه و اسباب‌بازی‌های ساخت سریلانکا با قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند. الاستو از مهم‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات و پوشاک ورزشی در کشور سریلانکا به شمار می‌رود و بعضی محصولات آن هم به دیگر نقاط آسیا صادر می‌شود.

    اوت لت فکتوری الاستو

    ۴. اوت لت فکتوری استور دارگا

    یکی از اوت لت های بنتوتا برای تهیه انواع لباس مردانه، اوت لت فکتوری استور (THE FACTORY STORE) در منطقه دارگا است. در این فروشگاه با تنوع بالای لباس‌های مردانه برای فصل‌های مختلف سال روبرو می‌شوید و اگر در پایان فصل تابستان به آن سر بزنید می‌توانید از تخفیف‌های بالای ۵۰ درصد هم استفاده کنید. فروشگاه اوت لت فکتوری استور از محل‌های محبوب برای خرید لباس مردانه به صورت عمده هم به حساب می‌آید.

    اوت لت فکتوری استور دارگا دربنتوتا

    ۵. اوت لت اِی بی اس فشن

    یکی از محبوب‌ترین اوت لت های بنتوتا که در منطقه آلوتگاما واقع شده، فروشگاه اوت لت ابی‌اس فشن (ASB Fashion) است. این فروشگاه بزرگ و شلوغ طیف بسیار وسیعی از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را عرضه می‌کند و در فصل‌های مختلف سال به‌خصوص تابستان جشنواره‌های پرتخفیفی برای مشتریان دارد.

    اوت لت اِی بی اس فشن

    ۶. اوت لت هوم تاون برندز ورهاوس

    فروشگاه آوت‌لت هوم تاون برندز ورهاوس (Hometown - Brands Warehouse) از محبوب‌ترین اوت لت های بنتوتا است که فقط ۲۰ دقیقه با مرکز این شهر فاصله دارد. در این فروشگاه می‌توانید انواع پوشاک را از برندهای معروف سریلانکا با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی تهیه کنید.

    اوت لت هوم تاون برندز ورهاوس

    ۷. بازار بنتوتا

    • موقعیت بازار محلی بنتوتا روی نقشه
    • روز و ساعات کار: یکشنبه تا شنبه، ۰۹:۳۰ تا ۱۹:۳۰

    شاید بگویید بازار محلی (Bentota Bazaar) را نمی‌توان دقیقاً یکی از اوت لت های بنتوتا به حساب آورد، اما بسیاری از مغازه‌ها در این نقطه از شهر به تولیدکننده‌ها تعلق دارد. به همین دلیل انواع کالاهای دست‌ساز، لباس، زیورآلات، منسوجات با نقش و چاپ باتیک، یادگاری‌های سریلانکا، دست‌سازه‌های چوبی و ظروف برنجی را با قیمتی بسیار مناسب و حتی ارزان‌تر از آوت‌لت‌ها عرضه می‌کنند.

    بازار بنتوتا

    پرسش‌های متداول

    بهترین اوت لت های بنتوتا کدام است؟
    فروشگاه اوت لت لو سل اودل، فروشگاه اوت لت‌ بامبو شوت، اوت لت فکتوری الاستو، اوت لت فکتوری استور و فروشگاه اوت لت ابی اس فشن از بهترین اوت لت های بنتوتا است.
    کدام محصولات را می‌توان با بیشترین تخفیف از اوت لت های بنتوتا خریداری کرد؟
    انواع پوشاک، پارچه، زیورآلات، صنایع دستی و جواهرات.
    مریم براتی مریم براتی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور سوئیس (زوریخ و لوگانو)

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,690
    پاریس

    تور فرانسه (پاریس)

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    مادرید، بارسلونا

    تور اسپانیا (مادرید و بارسلونا)

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,790

    بنر تورهای اروپا

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}