بلیط هواپیما پکن

خرید بلیط هواپیما پکن

هرچقدر هم فکر کنید که پکن را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما پکن باشد. قیمت بلیطهواپیما پکن معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما پکن را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط پکن، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه بین‌المللی پکن

قیمت بلیط هواپیما پکن

قیمت بلیط هواپیما پکن به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره پکن

پکن پایتخت پرجمعیت‌ترین کشور در دنیا، یعنی جمهوری مردم چین است. با جمعیتی حدود ۲۱.۵ میلیون نفر، دومین شهر بزرگ چین بعد از شانگهای محسوب می‌شود. تا قبل از شکل‌گیری جمهوری در سال ۱۹۱۱، پکن مقر حکومت امپراطوران سلسله کینگ و مینگ بوده است. این شهر مرکز سیاسی، آموزشی و فرهنگی چین به شمار آمده و غنی از مکان‌های تاریخی و موسسات مهم فرهنگی و حکومتی است. پکن در در سال ۲۰۰۸ میزبان بازی‌های تابستانی المپیک بود و در سال ۲۰۲۲ نیز از بازی‌های زمستانی المپیک میزبانی می‌کند. پکن در لغت به معنای «پایتخت شمالی» بوده که نشان از تاریخ چند هزارساله آن دارد. ساکنان این شهر به دلیل شهرت سیاسی و تاریخی پکن، خود را مفتخر می‌دانند که شهروند آن هستند.

پکن

آب و هوای پکن

پکن هر چهار فصل سال را به خوبی به نمایش می‌گذارد؛ بهار کوتاه همراه با باد، تابستان طولانی و بسیار گرم، پاییز مطبوع و خنک و زمستان بسیار سرد طولانی. ماه جولای و آگوست گرم‌ترین ما‌ه‌های سال با ماکسیمم دمای ۳۷ درجه هستند، در حالی که ژانویه سردترین ماه سال با مینیمم دمای منفی ۱۵ درجه به حساب می‌آيد. بهترین زمان سفر به پکن سپتامبر و اکتبر است. اما ماه‌های مه و ژوئن و اوایل تابستان نیز انتخاب خوبی برای سفر هستند.

جاذبه های گردشگری پکن

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای چین قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت چشمگیر این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. کاخ امپراطوری، شهر ممنوعه، میدان تیان آن من، پارک باستانی بی‌های، معبد آسمان، استادیوم ملی پکن یا آشیانه پرنده، معبد لاما، موزه پایتخت پکن، رصدخانه‌ی باستانی پکن، معبد فایوآن یا معبد قانون، معبد کنفوسیوس، کاخ تابستانی، دیوار چین، مجسمه بودای لشان، خیابان وانگ فوجینگ، سه دریاچه شیچاهای و پل مارکو پولو از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.

معبد آسمان پکن

خرید و شکم گردی در پکن

غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود پکن شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. پکن با بیش از ۵۵,۰۰۰ رستوران، منظره غذایی شگفت انگیزی دارد که می‌تواند هر بازدیدکننده‌ای را به وجد بیاورد. اگر شما هم با تصاویر کلیشه‌ای غذاهای چینی بزرگ شده‌اید، با دیدن غذای واقعی چینی در پایتخت این کشور شوکه خواهید شد. در غذاهای پکنی بیشتر از گوشت‌های سنگین استفاده می‌شود و به جای برنج، رد پای آرد سفید را در اکثر غذاها می‌بینید. زمانی که در پکن هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در پکن پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان‌های وانگ فوجینگ، لیولیچانگ، کیانمن، ژیدان و انلوئوگوسیان بروید. مرکز خرید دهکده سانلیتون، مرکز خرید جیامائو در ژیژیمن، محدوده تجاری بین‌المللی سولانا و بازار عتیقه پانجیایوآن از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در پکن هستند.