بلیط هواپیما پوکت

خرید بلیط هواپیما پوکت

هرچقدر هم فکر کنید که پوکت را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما پوکت باشد. قیمت بلیطهواپیما پوکت معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما پوکت را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط پوکت، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.


فرودگاه پوکت

قیمت بلیط هواپیما پوکت

قیمت بلیط هواپیما پوکت به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره پوکت

پوكت بزرگ‌ترین جزيره تايلند است و مسلماً مشهورترين جزیره‌ی اين كشور نيز به حساب می‌آید. توریست‌ها از سرتاسر دنيا براى استراحت و ماجراجويى در پوكت جمع می‌شوند و اين جزيره را به يكى از محبوب‌ترین مقاصد در تايلند تبدیل کرده‌اند. پوكت يكى از مناطق خوش آب و هواى منطقه نیز هست. خود پوکت تاون جمعیتی حدود ۶۳ هزار نفر داشته و نسبت به بانکوک از نظر اقامت و غذا ارزان است. 

Rawai Village

آب و هوای پوکت

پوکت نیز در طول سال اقلیمی گرم و مرطوب دارد. فصل به طور کلی از مارچ شروع شده و تا اوایل ماه می ادامه دارد. در طول فصل موسمی تابستان، از می تا اکتبر، صبح‌ها و بعد از ظهر‌ها هوا آفتابی و صاف است، اگرچه باید انتظار بارش باران در عصر را داشته باشید. بومی‌ها معمولاً از نوامبر تا فوریه را فصل خنک می‌دانند که هوا قابل تحمل است.

جاذبه های گردشگری پوکت

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای تایلند قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. پوکت برای آنکه با پای پیاده در آن گردش کنید، زیادی بزرگ است و متأسفانه سیستم حمل و نقل عمومی آنچنان پیشرفته‌ای در آن نمی‌بینید. با این حال تاکسی‌های موتوری، تاکسی‌های معمولی و اتوبوس در خدمت گردشگران هستند.  جزایر فی فی، جزیره فانگ انگا یا همان جزیره جیمز باند با سنگ‌های آهکی برافراشته از دل دریا، منطقه قدیمی پوکت با موزه‌ها و بناهایش، مجسمه بودای بزرگ بزرگ با ارتفاع ۴۵ متر، پارک تفریحی فانتازیا به عنوان نماد فرهنگ و تاریخ تایلند، ساحل پاتونگ، معبد چائونگ و باغ‌وحش و آکواریوم پوکت از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید. البته یادتان نرود غواصی و اسنورکلینگ از تفریحاتی هستند که بر هر مسافری واجب است در پوکت آن‌ها را امتحان کند.

خرید و شکم گردی در پوکت

پوکت، یکی از زیبا‌ترین شهر‌های تایلند، با رستوران‌ها و غذاهای متنوع خود پذیرای گردشگران و عاشقان غذا است. این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی تایلندی محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود پوکت شهرت دارند. آشپزی تایلندی در میان خوشمزه‌ترین و متنوع‌ترین آشپزی‌های جهان جا داشته و ترکیب‌های استادانه‌ای از ادویه‌جات و مواد اولیه را به کار می‌گیرد تا غذاهایی لذیذ، خوش عطر و اغلب تند را آماده کند. از همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در پوکت هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در پوکت پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به مرکز خرید سنترال فستیوال، بازار چیلوا و مرکز خرید پریمیوم اوتلت بروید. البته محله قدیمی پوکت هنوز هم به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید شهر به شمار می‌رود و از آنجا که در جذب گردشگر موفق بوده، توانسته در رونق و پیشرفت پوکت نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

بهترین رستوران های پوکت