بلیط هواپیما پاریس

خرید بلیط هواپیما پاریس

هرچقدر هم فکر کنید که پاریس را خوب می‌شناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد؛ محله‌ها و خیابان‌ها همیشه در حال نوسازی و تغییرند و دیدنی‌های تازه‌تری ایجاد می‌شوند. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما پاریس باشد. به دلیل اینکه پاریس شهر گرانی محسوب می‌شود، قیمت بلیط‌ هواپیما پاریس معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیط‌تان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار می‌توانید به سادگی در زمان خود صرفه‌جویی کرده و با مقایسه قیمت‌های ارائه شده، بهترین یا ارزان‌ترین بلیط هواپیما پاریس را خریداری نمایید و به شهر عشق سفر کنید.

برای خرید بلیط پاریس، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیط‌ها برای شما نمایش داده شود. پس از آن می‌توانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما پاریس

درباره پاریس

پاریس، کلان شهر و پایتخت کشور فرانسه، یکی بزرگ‌ترین شهرهای اروپا است که سالانه میلیون‌ها گردشگر و مسافر به آن سفر می‌کنند. القابی همچون «شهر نور» و «پایتخت مد» نشان از زنده بودن و پویایی این شهر دارند. پاریس در کنار توکیو، نیویورک و لندن از پیشرو‌های جهان در زمینه اقتصاد، فرهنگ، هنر، مد و علم می‌باشد. این شهر با عبور رود سن از میانش به دو بخش به نام‌های «ایل سن لویی» و «ایل دو لاسیته» که بخش بزرگتر است، تقسیم می‌شود. دو فرودگاه اصلی پاریس شارل دوگول (۲۵ کیلومتری شمال شرق پاریس) و اورلی (در ۱۳ کیلومتری جنوب پاریس) هستند.

آب و هوای پاریس

آب و هوای پاریس معمولاً معتدل بوده و بیشتر تحت تأثیر اقیانوس اطلس قرار می‌گیرد. در زمستان هوایی سرد اما نه منجمد‌کننده را حس خواهید کرد. البته بارش برف به ندرت اتفاق می‌افتد و به سرعت هم آب می‌شود. تابستان نیز به واسطه هوای گرم و مطبوع آن بهترین فصل برای گردش به شمار می‌آید. البته پاییز و بهار نیز هوا خنک و با بارش باران همراه خواهد بود.

جاذبه های گردشگری پاریس

برج بلند ایفل، طاق پیروزی که به خیابان شانزلیزه ختم می‌شود، کلیسای عظیم نوتردام، موزه بینظیر لوور، خیابان‌های سنگفرش که با چراغ‌های پرجزئیات نورانی شده‌اند و بلوار‌هایی که ردیفی از کافه‌ها را به نمایش ‌می‌گذارند، همه و همه اولین تصاویری هستند که بعد از شنیدن نام پاریس به ذهن ما هجوم می‌آورند. برخلاف این تصویر رایج، نماد‌های مدرن و امروزی را هم در پاریس می‌بینید. از برج اداری درخشان مونپارناس در محله لدفانس گرفته تا موزه‌های هنر معاصر شما را حیرت‌زده خواهند کرد. جاذبه‌های پاریس هیچوقت تمامی ندارند.

سندروم پاریس

خرید و شکم گردی در پاریس

پاریس همیشه پرچم‌دار صنعت مد در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود. همین که سری به مرکز خرید لافایت یا خیابان شانزلیزه بزنید متوجه این موضوع می‌شوید. فضای شیک و لوکس پاریس نه تنها بسیاری از بزرگترین‌ نام‌های مد را در خود داده، بلکه بسیاری از مغازه‌های مختلف همچون کتابفروشی، دکوراسیون خانه، اسباب بازی فروشی و هزاران مورد دیگر را به نمایش می‌گذارد. همینطور که در پاریس قدم می‌زنید دکه‌های غذاهای خیابانی را می‌بینید که حسابی دهان شما را به آب خواهد انداخت. آشپزی فرانسوی در پاریس از معنای لغوی آن پیشی می‌گیرد. اگر عاشق غذاهای فرانسوی باشید می‌توانید به بهترین رستوران‌های میشلن آن سری بزنید یا از پنیر‌ها و دسر‌های مختلف و خوشمزه آن امتحان کنید. فراموش نکنید که خوردن کروسان در پاریس تجربه‌ای بسیار خاص است.

صبحانه فرانسوی