بلیط هواپیما مسکو

خرید بلیط هواپیما مسکو

هرچقدر هم فکر کنید که مسکو را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما مسکو باشد. قیمت بلیطهواپیما مسکو معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما پاریس را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط مسکو، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه داماددوا مسکو

قیمت بلیط هواپیما مسکو

قیمت بلیط هواپیما مسکو به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره مسکو

مسکو از جمله شهر‌هایی است که حتماً باید یک‌بار آن را ببینید و با قدم زدن در خیابان‌‌ها، بازدید از سالن‌های اپرا و خوردن قهوه در کافه‌های آن که روزی محبوب نویسندگان و موسیقی‌دانان بزرگ جهان بوده، فرهنگ عجیبش را لمس کنید. پایتخت فدراسیون روسیه با بیش از ۱۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین شهر قاره اروپا به حساب می‌آید. شهر مسکو مرکز سیاسی، اقتصادی، تاریخی و فرهنگی روسیه محسوب می‌شود و در کنار رود مسکو واقع شده است. نخستین اشاره به نام آن در سال ۱۱۴۷ دیده می‌شود. از آن زمان تا به حال مسکو بار‌ها و بار‌ها در آتش سوخت و دوباره از نو بنا شد. علاوه بر رشد سریع در صنعت گردشگری، مسکو از بزرگ‌ترین اقتصاد‌های شهری جهان را دارا بوده و علاوه بر اقتصاد غنی، یک مرکز بزرگ فرهنگی نیز هست.

کلیسای جامع باسیل - مسکو

آب و هوای مسکو

مسکو اقلیمی قاره‌ای با زمستان‌های بسیار یخ و سرد و تابستان‌های گرم دارد که باران به طول متعادل در همه زمان از سال می‌بارد. حداکثر دما در ماه فوریه منفی ۴ درجه و حداقل منفی ۱۰ درجه خواهد بود. البته با وزش باد از طرف سیبری میزان حداقل دما می‌تواند به منفی ۲۰ تا منفی ۳۰ درجه نیز برسد. اما از طرفی اگر بادهای غربی به طرف مسکو بیایند، بیشینه دما می‌تواند از صفر بالاتر رود و به ۵ درجه برسد. اگرچه برف سنگین معمولاً در اوایل ماه نوامبر شکل می‌گیرد و تا آخر ماه مارچ یا آوریل ذوب می‌شود. در ماه می بالاخره مسکو حضور آب و هوای گرم را تجربه می‌کند و دما به زیر صفر دیگر سقوط نخواهد کرد. در ماه جولای میانگین دمای هوا ۱۹ درجه و حداکثر ۲۵ درجه است.

جاذبه های گردشگری مسکو

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای روسیه قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. میدان سرخ به عنوان مهم‌ترین نماد مسکو، کاخ‌های کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل با رنگ‌آمیزی منحصر به فردش، مترو مسکو که بیشتر شبیه یک گالری هنری است تا سیستم حمل و نقل، میدان مانژ، باغ الکساندر، نقطه کیلومتر صفر مسکو، خیابان آربات، شاه توپ و شاه زنگ، مقبره ولادیمیر لنین، صومعه نوودویچی، ساختمان وزارت امور خارجه مسکو، کلیساهای درخشان کرملین، دانشگاه لومونوسف و تئاتر بولشوی از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.

میدان سرخ مسکو

خرید و شکم گردی در مسکو

این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی روسی محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود مسکو شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در مسکو هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در مسکو پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند و به عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا، در زمینه خرید از تنوع و فراوانی قابل توجهی برخوردار است. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان‌های توِرسکایا، پتروفکا، نیکولسکایا و کوزنیتسکی موست بروید. مراکز خرید GUM، TSUM، آخوتْنی ریاد، سیتْنوی، اَفیمال سیتی، متروپولیس و آویا پارک از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در مسکو هستند.