بلیط هواپیما مادرید

خرید بلیط هواپیما مادرید

هرچقدر هم فکر کنید که مادرید را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما مادرید باشد. قیمت بلیطهواپیما مادرید معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما مادرید را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط مادرید، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه مادرید باراخاس

قیمت بلیط هواپیما مادرید

قیمت بلیط هواپیما مادرید به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره مادرید

مادرید کلان‌شهری مدرن، پر از انرژی و سرشار از جاذبه‌های فرهنگی است، جایی که معنای واقعی اسپانیا را به شما نشان می‌دهد. خیابان‌های عریض شهر، با ترافیک و رفت آمد زیاد انباشته شده‌اند اما پارک‌های زیبا این هجوم شهری را پراکنده می‌کنند. مادرید افسون اندلس و یا زیبایی بارسلون را ندارد اما در عوض، فضا و جوی بسیار هیجان انگیز به شما پیشنهاد می‌کند. بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اسپانیا، جمعیتی حدود ۵ میلیون نفر دارد. مادرید بیشتر به دلیل میراث فرهنگی و هنری‌اش شناخته شده؛ مانند موزه پرادو و فرهنگ آن به دلیل مقر مرکزی امپراطوری اسپانیا، تحت تأثیر تاریخ سلطنتی است.

میدان سیبلس مادرید

آب و هوای مادرید

مادرید اقلیمی قاره‌ای دارد. اغلب اوقات در این شهر آسمانی همیشه آفتابی می‌بینید. تابستان‌ها گرم و خشک و زمستان‌ها کمی سرد همراه با یخبندان و بارش برف در طول شب همراه است. فصل بهار و پاییز معتدل هستند در حالی که ساکنین بارش باران را هم مشاهده خواهند کرد. بنابراین این دو فصل بهترین زمان برای سفر به مادرید محسوب می‌شوند، به خصوص در ماه‌های آپریل، می، ژوئن، سپتامبر و اکتبر.

جاذبه های گردشگری مادرید

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای اسپانیا قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت چشمگیر این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. موزه بسیار معروف پرادو که نوعی می‌توان آن را رقیب موزه لوور دانست، کاخ سلطنتی مادرید که نسخه اسپانیایی کاخ ورسای است، میدان قرن هفدهمی پلازا مایور، میدان دروازه خورشید، پارک رتیرو و کاخ کریستالی بینظیر آن، موزه ملکه سوفیا، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میدان گاوبازی مادرید به عنوان بزرگ‌ترین میدان گاوبازی اسپانیا، میدان اپرای مادرید و تئاتر سلطنتی، خیابان توریستی گران ویا، میدان سیبلس و ساختمان باشکوه شهرداری در کنار آن، معبد باستانی مصری دبود، دروازه آلکالا و کلیسای سن فرانسیسکو از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.

پارک رتیرو

خرید و شکم گردی در مادرید

این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی اسپانیایی محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود مادرید شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در مادرید هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در مادرید پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان‌های گران ویا که برادوِی اسپانیایی هم شهرت دارد، کاستیانا، سرانو، گویا و پرینسسا بروید. چه برای تماشای ویترین مغازه‌ها یا برای خرید به اینجا بیایید، به هر حال تماشای این بهشتِ عاشقان خریدهای لوکس، شما را شگفت زده خواهد کرد. منطقه چوئکا، دهکده لاس روساس، مرکز خرید پلازا نورته، مرکز خرید پارکیسور، بازار سن میگل در خیابان مایور و فروشگاه زنجیره‌ای ال کورته اینگلس از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در مادرید هستند.