بلیط هواپیما دبی

خرید بلیط هواپیما دبی

هرچقدر هم فکر کنید که دبی را خوب می‌شناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد؛ محله‌ها و خیابان‌ها همیشه در حال نوسازی و تغییرند و دیدنی‌های تازه‌تری ایجاد می‌شوند. برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما دبی باشد. قیمت بلیط‌ هواپیما دبی معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیط‌تان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار می‌توانید به سادگی در زمان خود صرفه‌جویی کرده و با مقایسه قیمت‌های ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما دبی را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط دبی، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیط‌ها برای شما نمایش داده شود. پس از آن می‌توانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

بلیط هواپیما دبی

درباره دبی

دبی، یکی از بزرگ‌ترین مناطق هفت‌گانه‌ای است در مجموع امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهند. دبی بیشتر شبیه یک شهر-ایالت مستقل بوده و پیشرفت چشم‌گیری با توجه به پیشرفت مدرنیته داشته است. در صنعت توریست و تجارت، دبی با سرعت بالایی  در حال پیشی گرفتن از رقبای خود حتی در اروپا و آمریکا می‌باشد. با اینکه دبی یک مقصد نسبتاً جدید توریستی است، روز به روز بر محبوبیت این شهر افزوده می‌شود. هرچند که این موضوع به دلیل رکود اقتصادی جهانی در سال ۲۰۰۸ دچار تزلزل گشت. دبی، شهری در دل کویر، با سازه‌های عظیم، سیاست و قوانین لیبرال و امکانات فوق‌العاده تفریحی و گردشگری، تنها ۵ ساعت از اروپا و سه ساعت از خاورمیانه و کشورهای نزدیک شرقی فاصله دارد که این مزیت آن را تبدیل به یکی از بهترین نقاط برای خرید، تفریح، آفتاب گرفتن، شکم‌گردی، شرکت در رویدادهای بین‌المللی ورزشی و فرهنگی کرده است. شاید بگوییم در حقیقت با صفت‌های برتر کاملاً برابری می‌کند؛ سریع‌ترین، بزرگ‌ترین، بلندترین، وسیع‌ترین و مرتفع‌ترین. دبی از نظر آماری بزرگ‌ترین جمعیت مهاجر در دنیا را دارد. این شهر در ابتدا چیزی نبود جز یک آبادی کوچک که ساکنین آن با ماهیگیری و کشاورزی امرار معاش می‌کردند.

بلیط هواپیما دبی

آب و هوای دبی

دبی اقلیمی خشک و تقریباً گرمسیری دارد که در طول تابستان هوا بسیار گرم بوده و میانگین دما در روز ۴۲ درجه و در شب ۲۸ درجه است. حتی در پاییز و بهار نیز دبی هوایی گرم را تجربه می‌کند به طوری که در طول روز دما ۲۵ تا ۴۰ درجه و در شب اطراف دما ۲۰ درجه متغیر خواهد بود. شاید تنها زمانی که مناسب سفر به دبی باشد زمستان هست، زیرا آب و هوا مطبوع و کمی خنک‌تر می‌شود.

جاذبه های گردشگری دبی

به لطف تأسیس مترو، که سیستم حمل و نقل عمومی دبی را تبدیل به بهترین نوع آن در خاورمیانه می‌کند، جابجایی در شهر و میان جاذبه‌ها بسیار آسان‌تر شده است. احتمالاً مهم‌ترین جاذبه‌ای که به ذهن هر فردی با شنیدن نام دبی ‌می‌آید، برج الخلیفه، به عنوان بلند‌ترین برج دنیا و برج العرب با فواره‌های فوق‌العاده زیبای آن‌ها باشد. جدا از برج‌ها، مراکز خرید با آکواریوم‌های بسیار عظیم و مناطق اسکی، دبی جاذبه‌های فرهنگی دیگری مانند محله قدیمی بستکیه، خانه شیخ سعید المختوم که پدربزرگ خلیفه دبی بوده، بازار قدیمی دیرا و مسجد جمیره را هم برای ارائه دارد. اگر هم طرفدار جاذبه‌های مدرن و تفریحی این شهر هستید، می‌توانیم هتل آتلانتیس، جزیره نخل، دهکده جهانی و پارک آبی وادی اشاره کنیم که هرکدام در دل خود هزاران تفریح و دیدنی ارائه می‌کنند.

خرید و شکم گردی در دبی

دور از ذهن نیست که دبی پایتخت خرید خاورمیانه نام بگیرد. بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ در اینجا مشغول فعالیت هستند که یکی از آن‌ها «دبی مال» بوده و از نظر مساحت دومین مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می‌شود. در این مرکز خرید بیش از ۱۲۰۰ مغازه می‌بینید که بدون شک نیاز هر فرد و سلیقه‌ای را تأمین می‌کند. همچنین هر ساله به مدت یک ماه از آغاز ژانویه فستیوالی به نام «فستیوال خرید دبی» همراه با اجرا‌های موسیقی و نمایشگاه‌های هنری برگزار می‌گردد که فرصتی بسیار مناسب عاشقان خرید است. برای شکم‌گردان هم خبر خوبی داریم. اصلا نگران خورد و خوراک نباشید، چون علاوه بر غذاهای بین‌المللی، غذاهای بسیار خوشمزه‌ای با ترکیب آشپزی ایرانی، عربی و لبنانی را می‌توانید امتحان کنید. از رستوران‌های لاکچری و میشلن گرفته تا رستوران‌های محلی و مستقل پذیرای همه هستند.

بلیط هواپیما دبی