بلیط هواپیما ایروان

خرید بلیط هواپیما ایروان

هرچقدر هم فکر کنید که ایروان را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما ایروان باشد. قیمت بلیطهواپیما ایروان معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما ایروان را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط ایروان، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه ایروان

قیمت بلیط هواپیما ایروان

قیمت بلیط هواپیما ایروان به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره ایروان

ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان بوده که بزرگ‌ترین جمعیت ارامنه جهان را در خود دارد. در سال‌های حکومت شوروی، ایروان تحت بازسازی و نوسازی سنگین قرار گرفت. این طرح زیر نظر معماری به نام الکساندر تامانیان پیش رفت که او در نظر داشت شهری با معماری نئوکلاسیک و خیابان‌های عریض بسازد که مانند پاریس، وین و سن پترزبورگ باشد. بیشتر جاذبه‌های توریستی ایروان در مرکز آن به نام «کِنتون» است که با فاصله‌ی نزدیک بهم و به راحتی با پای پیاده قابل دسترس هستند. ناگفته نماند که گزینه‌های سرگرمی و خوردنی هم در این ناحیه بی‌شمارند. سایر مناطق شهر نیز یا مسکونی هستند یا تجاری. این شهر تاریخی دست کم ۲۸۰۰ ساله در پشت سر دارد که بسیار پر فراز و نشیب بوده است.

کلیسای سنت گریگور در ایروان

آب و هوای ایروان

به دلیل داشتن اقلیم قاره‌ای، ایروان تابستان‌های طولانی و گرم و زمستان سردی را تجربه می‌کند. بهار را با آب و هوایی متعادل، گاهی با ریزش باران و تپه‌های سرسبز و پر گل را در ایروان خواهید دید. تابستان‌ها اگرچه بسیار طولانی و گرم هستند، اما شب‌های بلند در کافه‌ها و میوه‌ و سبزیجات خوشمزه آن را تبدیل به فصلی فوق‌العاده می‌کنند. فصل پاییز نیز مشهور‌ترین فصل بوده چون آب و هوا عالی و غذاهای تازه با محصولات ارگانیک انتظار بازدیدکنندگان را می‌کشد.

جاذبه های گردشگری ایروان

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای ارمنستان قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. تئاتر اپرای ایروان، موزه نسل‌کشی ارامنه، شیرینی فروشی گرند کندی، قبرستان یرابلور که آرامگاه قهرمانان جنگ و تلاش‌های شجاعانه‌شان است، یادمان سردارآباد، بازار عتیقه ورنیساژ، مجسمه مادر ارمنستان در پارک پیروزی، دژ اِربونی، میدان جمهوری، خیابان آبوویان، میدان آزادی، خیابان ماشتوتس، موزه و پلکان و آبشار کافسچیان، گالری ملی ارمنستان، مسجد آبی یا کبود، کلیسای سنت گریگور، بازار میوه‌های خشک و تازه گوم و موزه بزرگ ماتناداران از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.

ایروان

خرید و شکم گردی در ایروان

این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی ارمنستان محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود ایروان شهرت دارند. غذا برای ارمنی‌ها ارزش زیادی دارد. هر رویداد اجتماعی حول محور غذا می‌چرخد: هیچ بحثی با شکم خالی نمی‌تواند انجام شود و دوستی‌های زیادی با یک غذا آغاز خواهند شد. می‌توانید در ارمنستان طیف وسیعی از رستوران‌ها را پیدا کنید و تمرکز آن‌ها به ویژه در ایروان بیشتر است. زمانی که در ایروان هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. شاید در گذشته کار سختی بود که جایی مناسب را برای خرید لباس، پیراهن، اکسسوری و غیره پیدا کنید که با سلیقه‌تان هم جور باشد، اما امروزه اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. مردم ایروان نیز به لطف مراکز خرید جدید و نوظهور می‌توانند آخرین مد روز را دنبال کنند. مراکز خرید دالما گاردن مال، ایروان مال، ریو مال، روسیا مال، مترونوم و مرکز تجاری تاشیر از بهترین‌ نقاط خرید در ایروان هستند.