بلیط هواپیما آنتالیا

خرید بلیط هواپیما آنتالیا

هرچقدر هم فکر کنید که آنتالیا را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما آنتالیا باشد. قیمت بلیطهواپیما آنتالیا معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط آنتالیا، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه آنتالیا

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره آنتالیا

سواحل شنی سفید و منطقه‌های تاریخی شهر آنتالیا، از جمله مواردی هستند که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت این شهر معروف در کشور ترکیه می‌کشانند. آنتالیا، پنجمین شهر پرجمعیت در کشور ترکیه است و جاذبه‌های متنوع و بی‌شماری دارد. در این شهر هر سلیقه‌ای که داشته باشید، کاری برای انجام دادن پیدا خواهید کرد؛ به خصوص اگر به سواحل و مناطق تاریخی علاقه‌مند باشید. این شهر در جنوب شرقی ترکیه قرار داشته و از سال ۲۰۰۰ میلادی سرمایه‌گذاری بر روی صنعت توریسم این منطقه آغاز شد. صنعت کشاورزی، کشتی سازی و دامپروری نیز توسط مردم این شهر بسیار رونق یافته است؛ به طوری که محصولات دیگر شهرهای ترکیه را نیز تأمین می‌کنند. 

بندر قدیمی آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا اقیلمی مدیترانه‌ای با تابستان‌های گرم دارد. تابستان‌ها در این شهر خشک بوده و در زمستان میزان بارش بسیار زیاد است. در سال ۲۰۰۸ برای اولین بعد از ۶۰ سال ساکنان شهر بارش برف را تجربه کردند. میانگین دمای هوا در زمستان به ۱۶ درجه و در تابستان به ۲۷ درجه می‌رسد. بیشتر توریست‌ها در ماه‌های جولای و آگوست به آنتالیا سفر می‌کنند که توصیه می‌کنیم به دلیل ازدحام جمعیت از این زمان صرف نظر کنید. در طول ماه‌های آپریل، می، اکتبر و نوامبر به احتمال خیلی زیاد آب و هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهید کرد.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. محله قدیمی کالیچی با عمارت‌های سفید رنگ متعلق به دوره‌ی عثمانی‌ها و سقف قرمز رنگ آن‌ها، مسجد تکلی محمد پاشا، مناره‌ی کِسیک، دروازه‌ی باستانی هادریان، مناره یِولی، قلعه‌ رومی و برج هیدیرلیک، بندر قدیمی، آبشار دودن، شهر باستانی آسپندوس، شهر تاریخی پرگه، ناحیه‌ تاریخی فاسلیس، غار کارائین و موزه‌ آنتالیا از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.قلعه رومی آنتالیا

خرید و شکم گردی در آنتالیا

این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی ترکی محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود آنتالیا شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در آنتالیا هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در آنتالیا پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به محله قدیمی کالیچی، گولوک، بلوار پیاده روی شارامپول، آتاتورک و بلوار ایسیکلار سر بزنید. اگر وقت و علاقه داشتید، می‌توانید در میان بازارهای خیابانی میوه و سبزیجات که به صورت روزانه برپا می‌شوند هم گشت و گذار کنید و با زندگی روزمره مردم آشنا شوید. حتماً با خود دوربین به همراه داشته باشید تا این صحنه‌های بی‌نظیر را از دست ندهید. بازارهای محلی خیابانی اغلب برای هدایای کوچک مانند ادویه‌جات، قهوه، چای، خوراکی‌های ترکی و چیزهایی از این دست مناسب هستند. مراکز خرید ترا سیتی، فایو ام میگروس، مارک آنتالیا و دیپو اوتلت از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در آنتالیا هستند.